پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1396 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 29329

در بزرگداشت حماسه ۹ دی دهدشت مطرح شد؛

حجت الاسلام حسینی:بگم‌بگم‌های عده‌ای فراموش نشد/خودت می‌خواهی رییس جمهور، قاضی و رهبر باشی یعنی چه؟ /این یعنی دیکتاتور؟/ تو اگر اینقدر پاک هستی چرا اینقدر هراس داری؟

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه همه مسئولان در همه حال باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: بگم‌بگم‌های عده‌ای فراموش نشد، خودت می‌خواهی رییس جمهور، قاضی و رهبر باشی یعنی چه؟ این یعنی دیکتاتور؟ تو اگر اینقدر پاک هستی چرا اینقدر هراس داری؟ اگر راست می‌گویی بگذار محاکمه‌ات بکنند؟ چرا داری اینهمه به مردم و ملت دروغ می‌گویی.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم بزرگداشت ۹ دی با حضور پرشور مردم انقلابی شهر دهدشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم در بزرگداشت روز ۹ دی، اظهار داشت: ما هم بخشی از تاریخ‌سازان هستیم و آیندگان موضع‌گیری‌های ما را مطالعه خواهند نمود.

امام جمعه دهدشت در ابتدا گریزی به حکومت‌های گذشته زد و با بیان اینکه در حکومت‌های طاغوتی، ستمگری فراوان و آثار مخرب و هولناکی وجود داشت، گفت: در این حکومت‌ها مردم را به کفر و ابتذال می کشاندند و اقتصاد مردم  را ذله و آزادی و حریت انسان‌ها را از آن‌ها می‌گرفتند.

 

وی بالاترین جرم در پیشگاه خداوند بعد از شرک را، کشتن انسان‌های بی‌گناه عنوان و تصریح کرد: در حکومت‌های طاغوتی انسان‌های بزرگی همچون اولیاء الهی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی راه رسیدن به یک جامعه آٰرمانی را تشکیل حکومت صالح الهی دانست و بیان کرد: اما متاسفانه در طول تاریخ سهم حکومت‌های صالح بسیار اندک بوده و هرگاه حکومتی صالح تشکیل می‌شد فتنه‌های زیادی در مقابل او رخ‌نمایی می‌کرد.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه فتنه مربوط با سال ۸۸ نیست و از آغاز اسلام فتنه‌گران وجود داشتند، گفت: در زمان حکومت امیرالمومنین(ع) فتنه‌گران آن‌قدر توطئه چیدند تا حضرت علی(ع) را در محراب عبادت به شهادت رساندند.

 

وی سیاست رهبر معظم انقلاب بر حفاظت از ۹ دی را یادآور شد و با بیان اینکه امروز هم فتنه جدیدی در راه است، گفت: اگر مردم بصیرت و آگاهی خود را از دست دهند و در میدان حاضر نشوند فتنه‌گران خیال‌های واهی در سر دارند و مجدداً با همان تجهیزات سال ۸۸ و با پشتیبانی استکبار به میدان خواهند آمد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در سال ۸۸ عده‌ای عمله دست استکبار شدند و خسارات بزرگی برای کشور به جا گذاشتند.

امام جمعه دهدشت مخدوش کردن چهره ایران در جهان بین‌المللی، تشویش اذهان عمومی، ایجاد شکاف بین مردم، امیدواری دشمنان انقلاب، تخریب چهره نهادها و شخصیت‌ها، بازی با حیثیت نظام، کشته شدن ۳۹ نفر، فشار و تشدید تحریم‌ها، باج‌خواهی پرونده هسته‌ای و هدف قرار دادن امنیت ملی و اقتصادی را بخشی از خسارات فتنه‌گران به کشور در سال ۸۸ عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه ۱۱ بانک خصوصی و دولتی در اغتشاشات ۸۸ به آتش کشیده شد، گفت: قریب به ۶۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارات وارد شد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: به خاطر وجود انسان‌های منحرف در دست دشمن، دشمن جرأت پیدا کرد در سازمان ملل علیه ایران اسلامی قطعنامه صادر کند.

امام جمعه دهدشت خواستار محکوم‌کردن فتنه توسط مسئولان شد و خاطرنشان کرد: اگر در مقابل فتنه سکوت کردیم همانند قانون‌شکنان قائل به قانون‌گریزی هستیم.

وی افزود: لشکرکشی یک فرد به خاطر قبول نشدن در انتخابات بزرگ‌ترین خیانت به ملت است.

 

حجت‌الاسلام حسینی از قدرت‌طلبی به عنوان فتنه جدید یاد و تصریح کرد: عده‌ای دیروز سخن از اسلام می‌گفتند، امروز ایران ایران و فردا توران توران خواهند گفت.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه همه مسئولان در همه حال باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: بگم‌بگم‌های عده‌ای فراموش نشد، خودت می‌خواهی رییس جمهور، قاضی و رهبر باشی یعنی چه؟ این یعنی دیکتاتور؟ تو اگر اینقدر پاک هستی چرا اینقدر هراس داری؟ اگر راست می‌گویی بگذار محاکمه‌ات بکنند؟ چرا داری اینهمه به مردم و ملت دروغ می‌گویی.

وی خاطرنشان کرد: دولت هم باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی نماید.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروزه دشمن در کمین نشسته و با برخی شعارهای ساختاری سعی در تشویش اذهان عمومی دارد، خواستار هوشیاری مردم نسبت به این مهم شد و بیان کرد: این انقلاب در گذر تاریخ به دست ما رسید و دیگران در آینده درباره ما قضاوت خواهند نمود.

***

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز در این مراسم اظهارداشت: همانطور که مستحضرید و درصحنه های گوناگون‌ شاهد و شریک بوده اید درعمرپربرکت انقلاب اسلامی وتحت زعامت ولایت فقیه که ریشه درولایت ایمه اطهاردارد همواره ملت ایران‌حرکت هایی کرده است که همه سراسردرس مجاهدت وایستادگی بوده است.
حجت الاسلام حسینی طلب افزود:نابودی حکومت ۲۵۰۰ ساله که قبل از ان‌ درطول عمر بشریت انجام نشده بود وشکل گیری اسلام واقعی ازاین حرکت هاست.
حسینی طلب بااشاره به جنگ هشت ساله و جلوه ها و دسیسه های رنگارنگ استکبار برعلیه ملت انقلابی ایران با نقشه های مختلف خاطرنشان کرد مردم درمقابل این دسایس و فتنه ها بخوبی ایستادند ودشمنان را خوار و مایوس کردند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: بزرگترین نقشه دشمنان پس از این همه ناکامی فتنه ۸۸بود که بافرماندهی مستقیم استکبار راه اندازی شد وضدانقلاب وسلطنت طلبان همه متحدشدند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند اما ملت ما جاودانه ترین حماسه رادرروز ۹دی خلق نمود و نقشه انان را نقش بر اب کردونقش خودرا جاودانه نمود و امروز مردم به یاد ان روز خدایی که دل امام ورهبررا شادکردند باصلابت وافتخارامدند و این روزعزیز را گرامی داشتند.
حسینی طلب از حضور همه مردم ومسیولان  قدردانی و تشکر کرد.

تصاویر

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت