پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1396 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 29933

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمدخبرداد:

کسب رتبه اول کشوری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم/کشف ۴تن مواد مخدر در چند ماه اخیر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.

 

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه جلسه صلح وسازش در جمع خبرنگاران چرام با اشاره به ایات قرانی بیان کرد:برای دو چیز شکرگزار باشید؛یکی برای افریدن انسان و دیگری برای امنیت.

سردار مهدی انصاری افزود:این مطلب بیان میکند که وزن آفرینش با امنیت برابری می کند.

وی گفت:اگر امنیت وجود نداشته باشد آسایش و حیات ما با خطر مواجه میشود که برای تضمین این امر مهم که اساس جامعه ماست،باید تلاش کرد.

انصاری با اشاره به اثرات عدم امنیت در جوامع انسانی اظهار کرد:ما نباید بگذاریم تا عدم امنیت باعث دلخراشی و یاس انسان ها و عدم نشاط در جامعه شود.

وی ادامه داد:لذا امنیت در جوامعی حاکم است که نشاط داشته باشد و نشاط نیز در جامعه ای وجود دارد که مردم ان منطقه،طالب نشاط باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه افراد باید در راستای پیشگیری اتفاقات و جرایم اجتماعی تلاش کنند،بیان کرد:هر کدام از ما باید برای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و نباید شانه خالی کرد چراکه یک ناامنی حیات و زندگی ما را در جامعه به خطر میاندازد.

وی ادامه داد:استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را کسب کرده است و از طرفی هم ۳۳درصد نسبت به سال گذشته کاهش نزاع های دسته جمعی را به خود اختصاص دادیم.

انصاری ادامه داد:قریب به ۴تن مواد مخدر در چند ماه اخیر کشف شده است و از طرفی استان ما در بحث پیشگیری از تصادفات جاده ای وضعیت مطلوبی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت