پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1396 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 32574

یادداشتی به قلم فاطمه رشیدی؛

صداوسیما رسما عذرخواهى کند

خبرنگاران رسانه های مختلف از مجازی گرفته تا مکتوب هر کدام سعی کردند به نوعی التیام بخش این غم بزرگ باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روزهای پس از سقوط هواپیما را باید روزهای همدلی و مشارکت های داوطلبانه نامید.از آن داوطلبانه های خالصانه و ناب. از آن داوطلبانه هایی که کمتر مثلش را دیده بودیم و نزدیک بود فراموشمان شود. کوهنورد ، امدادگر ، بومی ، زن ، مرد ، پیر و جوان بی آنکه کسی از آنها بخواهد در کنار هم قرار گرفتند و پشت هم ایستادند تا این نیز بگذرد.
آنچنان که حتی معاون استاندار برای آنکه به خانواده های حادثه دیدگان هواپیما دل گرمی بدهد رودررو به مردم گفت همه کارها را داوطلبان انجام می دهند . داوطلبانی که با عشق اینجا آمده اند . بی اینکه تحت تاثیر اداره یا سازمانی باشند.
اما همه این اقدامات زمانی به چشم آمد و زمانی نشان داده شد که رسانه ها پای کار آمدند. رسانه هایی که بی هیچ ادعایی با امکانات و تجهیزات شخصی خود داوطلبانه در برف و کولاک پا به پای خانواده های حادثه دیده گریستند و همراه با امدادگران و مسئولان دویدند و نخوابیدند و تلاش کردند همه خبرها را لحظه به لحظه به مردمی که چشم انتظار خبری بودند برسانند. خبرنگاران رسانه های مختلف از مجازی گرفته تا مکتوب هر کدام سعی کردند به نوعی التیام بخش این غم بزرگ باشند.
و در این هنگامه ای که هر رسانه در گوشه ای در حال پوشش خبرها بود صدا و سیما بیرحمانه در هر ارتباط و بخش خبری سعی کرد همه را بی اعتبار جلوه دهد. آخر سر وقتی احساس کردند نه شروه خوانی و نه نوحه سرایی هایشان نتوانسته بر رونق بازار راکدشان بیفزاید، درست زمانی که ده ها خبرنگار و عکاس در منطقه از ارتفاعات گرفته تا پایین دستها در حال پوشش خبرها بودند چشم در چشم مردم و در کمال وقاحت گفتند«غیر از صدا و سیما کسی اینجا نیست و هر خبری غیر از صداو سیما کذب است.»و این نه تنها دروغ که ظلم در حق عکاسان و خبرنگارانی است که با کمترین امکانات و تجهیزات سریعترین و بهترین خبرها را ارسال کردند.بی آنکه مزد و مواجبی از جایی بابت این خبررسانی بگیرند.که البته مزدشان همان اعتمادی است که مردم به آنها دارند همان چیزی که صداوسیما را به جایی رساند که این چنین بی شرمانه حضور همه را انکار کند تا بلکه بتواند برای خود مخاطبی جذب کند.رفتاری کاسب کارانه که البته جواب نداد زودتر از آنکه فکرش را کنند توسط همان رسانه هایی که حضورش را انکار می کردند افشا شد. و حالا صدا و سیما یک عذر خواهی بدهکار است به همه خبرنگارانی که همیشه هستند و سعی می کند انکارشان کند. یک عذرخواهی هم به مردمی بدهکار است که نمی دانند پشت صحنه چه می گذرد و آنچه می بینند دروغ است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت