پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1395 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 3388

نماینده مردم مسجد سلیمان:

استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند/اولویت استاندار جدید کم کردن نرخ بیکاری باشد

علی عسکر ظاهری اظهار داشت:استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند تا بتواند از تمام قابلیت ها برای رشد و توسعه خوزستان بهره ببرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نماینده مردم مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اولویت کاری استاندار جدید خوزستان اظهار داشت:امروز دیگر ظرفیت ها و پتانسیل های خوزستان بر کسی پوشیده نیست، هنر یک استاندار خوب این است از که تمامی این ظرفیت ها استفاده کند.

به گزارش صدای جنوب، علی عسکرظاهری ادامه داد:استاندار جدید خوزستان فراجناحی و فراقومی عمل کند تا بتواند از تمام قابلیت ها برای رشد و توسعه خوزستان بهره ببرد.
علی عسکر ظاهری تاکید کرد:استاندار خوزستان قبل از اینکه یک مدیر سیاسی باشد باید یک مدیر اجرایی و عملیاتی باشد تا زمینه توسعه استان را فراهم کند.
وی افزود:امیدواریم استاندار جدید تمام همت خود را برای کم کردن نرخ بیکاری در خوزستان به کار گیرد تا شاهد پایین آمدن آمار فقر و بیکاری در استان باشیم.
 نماینده مردم مسجد سلیمان تصریح کرد:توجه به فرهنگ و فرهنگ دوستی باید یکی دیگر از اولویت های مهم کاری استاندار جدید خوزستان باشد فضای استان نیاز به دوستی و صمیمیت و برادری اقوام دارد.
وی اضافه کرد:ما هم از آنجا که به عنوان نماینده مردم قسم خورده ایم تا مدافع منافع ملی و مردم باشیم تا زمانیکه وی در مسیر مردم قدم بردارد از او حمایت می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت