پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1397 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 35606

معاون فرماندار کهگیلویه:

تغییر قیمت کالا به بهانه افزایش نرخ دلار ممنوع است

صبح امروز جلسه ستاد  تنظیم بازارکهگیلویه در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه ستاد  تنظیم بازارکهگیلویه در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

درابتدای این نشست سیدعمران تقوی مدیراداره جهادکشاورزی کهگیلویه گزارشی از روند مصوبات جلسات قبلی ارایه کرد.
قیمت گذاری نرخ سبزی، تعیین عوارض وزن کشی دام زنده توسط شهرداری درمیدان عرضه دام ومهم ترازهمه وضعیت این روزهای بازار شهردهدشت از موضوعاتی بود که تقوی بیان کرد.
در ادامه معاون فرماندار کهگیلویه که ریاست جلسه رابرعهده داشت اظهار کرد:بازرسی  های مستمر از سوی بازرسان اتاق اصناف،اداره صنعت و معدن ،تعزیرات حکومتی در راستای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی ضروری است.

اسلام خسروی بیان کرد:شهرداری باید در نصب لیبل بر روی لاشه گوشت در قصابی ها اقدام کند.

وی افزود:افزایش قیمت دلار ملاکی برای افزایش نرخ محصولات نیست.
خسروی گفت:دولت برای تامین اقلام وارداتی بانرخ هر دلار۴۲۰۰ تومان اعلام امادگی کرده وپذیرفتنی نیست که فروشندگان بهای کالاها را افزایش دهند.

سیدباقر افشین نماینده صنعت  و معدن کهگیلویه نیز در این  جلسه  اظهار کرد:افزایش  قیمت  کالاها  ناشی  از افزایش  دلار و شایعه ایست  که  از سوی  دلالان  و  سودجویان صورت گرفته  است  تا بتوانند از آب  گل  آلود  ماهی  بگیرند و یک جو روانی  در شبکه  توزیع  بازار ایجاد  نمایند.
وی ادامه داد:قریب به سه ماه زمان نیاز است تا ثبت سفارش جدید توسط توزیع کنندگان جنس وارد بازار شود اما متاسفانه دلالان بصورت روزانه و هفتگی نرخ ها را افزایش می دهند.
افشین بااشاره به برخورد شدید با این ناهنجاری گفت:در دو ماهه گذشته ۱۷۰۰ مورد بازرسی  صورت گرفته است که  ۶۵ فقره شکایات مردمی  بوده و از این تعداد ۱۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.
وی افزود:برای  ایام  ماه  مبارک رمضان اقلامی از جمله  برنج،شکر،قند و روغن،گوشت  قرمز و مرغ در نظر گرفته  شده  است ،که به  محض  مشخص  شدن  سهمیه  شهرستان عرضه  می شود.

سیدباقرافشین  افزود:با توجه  به  اینکه در ایام عید  شهرستان  کهگیلویه گردشگران  زیادی  را جذب  می کند  لذا باید سهمیه اقلام به خصوص  آرد  افزایش  یابد تا مشکلی  پیش نیایید  چرا که ایام عید  امسال  با کمبود  آرد  مواجه  شده بودیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت