پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1397 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 36429

در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام شد

سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه برتر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در سال ۹۷، ۶۶۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۷۷ میلیارد معادل ۴۲ درصد این مبلغ به استان تخصیص پیدا کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اولین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌ها به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست حسن نوروزی با اشاره به محورهای هشت گانه در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ۱۱ دستگاه در شاخص‌های ارزیابی امتیازات قابل قبولی کسب کردند که دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره کل زندان‌ها و نوسازی مدارس از جمله این دستگاه‌ها هستند.رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی دستگاه‌های برتر در شاخص‌های هشت گانه سال قبل هستند، ضمن اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانک برتر، شهرداری باشت به عنوان شهرداری برتر و سه کارگروه امور زیربنایی، ستاد درآمدهای استان و کارگروه اشتغال برترین کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی معرفی شدند.
نوروزی افزود: بانک کشاورزی با کسب نمره ۱۷ با فاصله زیادی بانک اول و برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و بعد از آن بانک سپه و صنعت و معدن مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات استان از بودجه سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: مجموعه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در سال ۹۷، ۶۶۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۷۷ میلیارد معادل ۴۲ درصد این مبلغ به استان تخصیص پیدا کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اعتبارات استان در بودجه سال ۹۶، یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است که ۵۰٫۸ درصد آن معادل ۵۸۹ میلیارد اعتبارات عمرانی است، افزود: بودجه استان در سال جاری یک هزار و ۶۶ میلیارد دیده شده است.

نوروزی در خصوص پروژه‌های استانی پیوست قانون(پروژه‌های ملی استانی شده) گفت: سر جمع اعتبارات استان از پروژه‌های استانی پیوست قانون ۲۰۵ میلیارد تومان است که در سه ماهه ابتدایی امسال ۵۸ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمعیت استان ۸۹ صدم درصد کشور است اما به لحاظ اعتباری در سال گذشته ۲٫۷ درصد اعتبارات کشور را تملک کردیم و در سال جاری سهم استان ۲٫۸ درصد از اعتبارات کشور است.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۱۶ جذب اعتبارات را در اختیار دارد که این نشان دهنده تلاش نمایندگان مردم در مجلس است.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد و گفت: آقای ایلامی ظرفیت بالایی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت