پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1397 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 42039

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

فرایند تهاتر بدهی ها و مطالبات دولت و بخش خصوصی در استان آغاز شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهارکرد: ظرفیت تهاتر شامل مالیات و تسهیلات بانکی می باشد که تهاتر تسهیلات بانکی بزودی عملیاتی می شود و ذینفعان یا همان پیمانکاران و طلبکاران میتوانند از این فرصت مناسب استفاده نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرایند تهاتر بدهی ها و مطالبات دولت و بخش خصوصی در استان آغاز و تا پایان سالجاری ادامه خواهد داشت.

غضنفر آرام افزود: در راستای اجرای بند «و»تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور با موضوع اسناد تسویه خزانه، امکان تهاتر بدهی و طلب دستگاههای اجرایی و پیمانکاران و بخش خصوصی فراهم گردیده است و بخش خصوصی و پیمانکاران که بدهکار یا طلبکار دولت و دستگاههای اجرایی هستند می توانند با مراجعه به اداره کل امور مالیاتی استان نسبت به تهاتر بدهی یا مطالبات خود اقدام نمایند. وی بیان داشت: پیمانکاران و اشخاصی میتوانند نسبت به تهاتر بدهی و مطالبات خود از طریق تهاتر اقدام نمایند که دارای بدهی مشخص و مسجل هستند. آرام افزود: پیمانکاران و طلبکاران دستگاههای اجرایی پس از مراجعه به اداره کل امور مالیاتی استان و تعیین میزان بدهی خود، مالیات مشخصه را به دستگاه  اجرایی که پیمانکار از آن طلبکار است ارائه نموده و پس از ارسال مدارک به خزانه معین استان، عملیات تهاتر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی افزود: ظرفیت تهاتر شامل مالیات و تسهیلات بانکی می باشد که تهاتر تسهیلات بانکی بزودی عملیاتی می شود و ذینفعان یا همان پیمانکاران و طلبکاران میتوانند از این فرصت مناسب استفاده نمایند. آرام اظهار داشت: تهاتر بدهی و مطالبات دولت و بخش خصوصی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در تامین منابع و رفع مشکلات دستگاههای اجرایی و پیمانکاران دارد که در سال گذشته مبلغ ۹۰ میلیارد ریال در استان تهاتر صورت گرفت که در همین راستا استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استانهای برتر در فرایند تهاتر بدهی ها و مطالبات شناخته شد. وی خاطرنشان کرد: تهاتر بدهی و مطالبات دولت و بخش خصوصی و پیمانکاران کمک بزرگی به بحث تامین منابع و اعتبارات استان برای توسعه فعالیتهای اقتصادی و عمرانی خواهد بود و انتظار داریم که پیمانکاران و بخش خصوصی در جهت استفاده از این ظرفیت هر چه سریعتر اقدام نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت