پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1395 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 4261

در نشست ستاد فرعی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمدمطرح شد؛

دهدشت تنها شهر فاقد المان ایثار و شهادت /شهرداری، ساخت و نصب تابلوی تصاویر شهدا را عملی کند

نبود المان ایثار و شهادت با وجود مصوبه چند سال گذشته شورای شهر دهدشت مبنی بر اقدام شهرداری در نصب تمثال رزمنده در میادین این شهرستان مورد انتقاد اعضای ستاد فرعی کنگره ملی شهدا واقع شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست ستاد فرعی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد امشب در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این نشست که با هدف برنامه‌ریزی جهت هر چه بهتر برگزار شده برنامه‌های کنگره شهدا درابان ماه ،تشکیل شده بود اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌روی ستاد فرعی تشریح شد.

انتقاد از اجرایی نشدن مصوبه نصب المان مقاومت و ایثار در یکی از میادین یا بلوارهای دهدشت از جمله نکاتی بود که در گفته اعضای ستاد چندین بار تکرار شد.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیرازفعالیت های ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در برگزاری چنین فعالیت های فرهنگی گفت:انصافا  سپاه به دور از حواشی و بی ادعا هرماموریتی دراین شهرستان واگذارشده به طور دقیق انجام داده وکم کاری سایر ادارات راباتلاش خودش کم رنگ نموده ش  وبایدازانهاتشکرکنیم.

وی با مهم خواندن نقش شهرداری در اجرای کارهای فرهنگی اظهار داشت: متأسفانه شهرداری دهدشت این وظیفه را به خوبی انجام نمی‌دهدوحتی نامگذاری کوچه هاراتاکنون پیگیری ننموده است.

فرماندار کهگیلویه شرایط خاص شهرداری را مانع از خدمات‌رسانی مطلوب دانست و گفت: شهرداری از لحاظ مالی و سیار شرایط وضعیت خوبی ندارد و فعالیتی در این زمینه از خود نشان نمی‌دهد.

پوزش تصریح کرد: نصب المان یا تندیس رزمنده در میادین شهر باید از ناحیه شورا و شهرداری انجام شود.

سعید برومندزاده با اشاره به مصوبه‌ای مبنی بر نصب تندیس ایثار و مقاومت در سطح شهر اظهار داشت: این کار به شهرداری واگذار شده بود اما هنوز عملی نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: طراحی،ساخت و نصب تابلوی تصاویر شهدا در بلوارهای ورودی و معابر از وظایفی است که شهرداری تا زمان برگزاری کنگره باید عملی کند.

برومندزاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص فضاسازی و تبلیغات محیطی یک ماه پیش از برگزاری کنگره از طریق مکاتبه به ادارات انجام خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره پایگاه‌های مقاومت دیشموک،چاروسا و حومه شرقی به دیگر برنامه‌های پیش‌رو در ستاد فرعی کنگره شهدا نام برد و افزود: یادواره شهدای قشری،جمع‌آوری مابقی آثار و اسناد شهدا و سرکشی از خانواده شهدا نیز در دست اقدام است.

حسینی طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز حضورونقش داشتن در چنین برنامه هایی راافتخاردانست وافزود: این اداره باتمام وجود با برگزارکنندگان کنگره شهدای استان همکاری می کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه نیز با بیان اینکه دهدشت تنها شهر فاقد المان ایثار و شهادت است افزود: نصب تمثال رزمنده دفاع مقدس بر اساس مصوبه سال‌های گذشته به شهرداری واگذار شده بود.

بهنام صمدی‌فرد تصریح کرد: با وجود مطرح شدن این قضیه و هزینه ناچیز این کار اما هنوز انجام نشده است.

سید علی محمد موسوی امجد عضو شورای شهر دهدشت در این باره تصریح کرد: دو سال پیش نصب تمثال به شهرداری اعلام و تاکنون دو بار در شورای شهر به تصویب رسیده است.

عضو شورای شهر دهدشت با بیان اینکه ردیف فرهنگی در بودجه شهرداری وجود دارد و باید در چنین برنامه‌هایی هزینه شود گفت: این در حالی است که مصوبه شورای شهر لازم‌الاجرا است و شهرداری نسبت به عملی شدن آن اقدام نکرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت