پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1397 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 45056

فرمانده سپاه فتح استان:

دشمنان بدانند!جشن پیروزی انقلاب اسلامی مادام العمر است

سرهنگ خرمدل گفت:علیرغم همه سختی ها مردم همیشه درصحنه هستند و درراهپیمایی هاومراسمات مذهبی وملی با حضور خود دشمن را ناکام می گذارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت هیأت راهیان کربلا،بسیج دانشجویی و پایگاه مقاومت شهید عادلزاده جشن بزرگ «نسیم رحمت »در حسینیه ثارالله دهدشت برگزارشد.
فرمانده سپاه فتح استان در این جشن باشکوه اظهار داشت:علیرغم همه دسیسه دشمنان، هرروز شاهد اعتلای اسلام هستیم.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ حمید خرمدل گفت:چیزی که در اسلام است و دردیگرادیان بویژه ادیان و مکاتب جعلی نیست، محبت ،مهربانی و گذشتی است که پیامبربه مردم داشت و امروز شاهد گرایش همه عالم به سوی اسلام هستیم.
وی افزود:دنیا مکاتب مختلفی راپشت سرگذاشته و حتی کمونیسم ،خدا و گرایش به دین رانفی میکرد اما پس از حدود شصت سال کمونیسم به زباله دان تاریخ سپرده شد و امروز هم صدای خرد شدن استخوان نظام سرمایه داری به گوش میرسد.
سرهنگ خرمدل با بیان اینکه دشمنان می خواهند با وهابیت ،القاعده ،طالبان و داعش چهره اسلام را زشت نشان دهد تصریح کرد:داعش مولود غرب است و علت ان هم گرایش زیاد مردم در اروپا به اسلام بود و آنها به زعم خود، برای جلوگیری از این رشد ،داعش راخلق کردند.
وی ادامه داد:خوشبختانه محاسبات آنها اشتباه بود و امروز گرایش به اسلام طنین انداز شده است.
خرمدل گفت:ما محب اهل بیت هستیم و پیام رسای اسلام، امروز در سراسر دنیاصادر میشود.
وی در ادامه سخنان خود یاداور شد:تمامی کشورهای عرب در جنگ شش روزه مقابل اسراییل شکست خوردند اما همین رژیم غاصب درجنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه متحمل شکست شد و اخیرا هم در ۲ روز مقابل حماس شکست خوردند و کابینه نتانیاهو تا مرز سقوط هم پیش رفت.
فرمانده سپاه فتح استان باقدردانی ازحضور پرشکوه مردم افزود: همین شادی های شما و حضورتان در چنین مراسمی الگویی درتمام عالم شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز در برهه حساسی هستیم و غرب تضعیف شده واقتصادشان که با کمک آن ما راتحریم می کنند بزودی سبب سقوط خودشان را فراهم میاورد.
خرمدل گفت:چهل سال است که جمهوری اسلامی باهمه سختی ها مقاومت می کند و اگر ظلم هایی که به ما روا شده به کشوری دیگر شده بود حتما نابودمی شد.
وی تاکید کرد:کشور ما الگو و شجره طیبه است و کتیبه شیرین راتحویل بشریت خواهد داد.
وی با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج اظهارکرد: تفکر بسیجی و ارمانهای بسیجی ازمرزهای ایران اسلامی خارج شده و به قول رهبرمعظم انقلاب قطعادریمن وفلسطین پیروزی حاصل خواهد شد.
سرهنگ حمیدخرمدل افزود:اربعین حسینی گ مراسم معمولی نیست و این جریان انشاء الله در قدس به پایان خواهدرسید.
سرهنگ خرمدل گفت:علیرغم همه سختی ها مردم همیشه درصحنه هستند و درراهپیمایی هاومراسمات مذهبی وملی با حضور خود دشمن را ناکام می گذارند.
فرمانده سپاه فتح استان اظهارداشت:برای اعتلای بیشتر نیازبه سه عنصر ولایت،اتحاد وهمدلی و خدمت به مردم ضروری است و در این بین مهمترین عنصر ولایت است و رهبری ناخدایی است که دربرهانی ترین شرایط ما را رهنمون میکند.
وی با بیان اینکه دشمنان سالها برای ضربه زدن به کشور برنامه ریزی می کنند گفت:رهبرمعظم انقلاب بایک سخنرانی تمامی نقشه های شوم آنها را خنثی می نماید.
خرمدل گفت:ما باید قدررهبری را بدانیم و همواره گوش به فرامین ایشان باشیم.
وی ادامه داد:این باندبازی های سیاسی سمی برای ایران اسلامی است وخدمتگذاری وتکریم مردم وظیفه هرکسی است که به مردم خدمت می کند.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به یاوه گویی دشمنان وبدخواهان نظام درباره چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امسال جشن ۴۰سالگی راشلوغ تر و با شکوه تر برگزار می کنیم و ضمن مادام العمری این جشن بزرگ در نهایت به انقلاب مهدی موعود وصل خواهد شد.

برپایه گزارش صدای جنوب،در این جشن باشکوه برنامه های متنوعی اجراشد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت