پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1397 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 45351

شاهکار مدیریتی دیگری از دیودیده/

افزایش ۵۰ درصدی قیمت نان در محروم ترین استان کشور

استاندار کهگیلویه وبویر احمد به جای پرداختن به اموری که مشکلی از مردم استان حل نمی کند بهتر است به مشکلات اساسی مردم ورود پیدا کند و مانع از افزایش قیمت نان شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ضعف مدیریتی دیودیده در صنعت ومعدن کهگیلویه وبویراحمد سبب فشارهای جبران ناپذیری بر مردم شده ودرجدیدترین شاهکارمدیریتی وی شاهد پَرکشیدن نان از سفره های مردم بویژه محرومان هستیم.

به گزارش صدای جنوب، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت نان لواش از ۱۲۰ تومان به ۱۸۰ تومان رسید.
داریوش دیودیده اظهار داشت: از سال ۹۳ تاکنون افزایش قیمت آرد نداشتیم که امروز بر اساس یک تصمیم گیری استانی برای یک دوره سه ماهه به صورت آزمایشی افزایش قیمت لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه قیمت نان بربری با ۶۰۰ گرم وزن ۷۰۰ تومان تعیین شده است، عنوان کرد: قیمت نان تافتون با وزن ۲۲۰ گرم و نان سنگک با ۶۰۰ گرم وزن به ترتیب ۲۲۰ و ۷۰۰ تومان است.
دیودیده ابراز کرد: این افزایش قیمت پس از آنالیز قیمت و بررسی کارشناسان صنعت، معدن و تجارت در کارگروه آرد و نان استان تصویب شده است.
وی با تاکید بر اینکه با کم فروشان برخورد می کنیم، افزود: روزانه وزن چانه ها رصد و باید کیفیت نان افزایش یابد.

افزایش قیمت نان در استان در حالی اتفاق افتاد که استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از محروم ترین استان های کشور است و معلوم نیست افزایش اصلی ترین ماده غذایی مردم استان چه توجیهی دارد !؟

استاندار کهگیلویه وبویر احمد به جای پرداختن به اموری که مشکلی از مردم استان حل نمی کند بهتر است به مشکلات اساسی مردم ورود پیدا کند و مانع از افزایش قیمت نان شود.

وازطرفی بیش از این فرصت به افرادی ندهد که در بعد مدیریتی فقط فشاربرمردم و گرانی را خوب بلدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت