پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1397 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 46699

پیام مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته سوادآموزی

طنین ندای حق با اقرأ باسم ربک الذی خلق بر آخرین رسول محمدمصطفی(ص) بیانگر ارزش علم و دانش و پرواضح است که معرفت و آگاهی بستر شناخت اسرار جهان هستی است و در آموزه ها و مبانی دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان متن پیام هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته سوادآموزی دی ماه۹۷ به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

طنین ندای حق با اقرأ باسم ربک الذی خلق بر آخرین رسول محمدمصطفی(ص) بیانگر ارزش علم و دانش و پرواضح است که معرفت و آگاهی بستر شناخت اسرار جهان هستی است و در آموزه ها و مبانی دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرمان پیام تاریخی امام خمینی(ره) در ۷ دی ماه سال ۵۸ مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی طلیعه و سرآغازی برای حماسه ملی مبارزه با بیسوادی و عزم راسخ همگانی علیه اهریمن غفلت و طریقی برای تابش آگاهی بود، بگونه‌ای که قربانیان جهل و نادانی با برخورداری از نعمت خواندن و نوشتن با تلاش متولیان سختکوش این عرصه وارد وادی نور شدند.

اگر چه امروز مصادیق سواد به نسبت پیشرفتهای علمی وتوسعه جهانی ابعاد گسترده تری یافته است و ضرورت دارد همه در این مسیر خود را مجهز به سواد روز نماییم اما جای بسی سپاس و تقدیر از تلاش طلایه داران عرصه سوادآموزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است .

با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عزیز به ویژه شهدای عرصه سوادآموزی و خرسند از تعهد و تلاش همکاران گرامی در این عرصه و همچنین موفقیت کسب رتبه دوم کشور و اجرای طرح های ارزشمند و موثر در جهاد سواد آموزی با تشکر صمیمانه از همکاران گرامی واعضای شوراهای پشتیبانی سوادآموزی استان -شهرستان ها و مناطق و گروه های بهبود کیفیت که در تعالی فعالیت بخش سواد آموزی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و موسسات و تشکل های مردم نهاد و آموزش دهندگان گرامی هفته سوادآموزی را تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در ادامه خدمت وتحقق اهداف عالی و رسیدن به جامعه ای باسواد در نظام مقدس جمهوری اسلامی  وبراساس سیاستهای دولت تدبیر و امید ومطابق استانداردهای جهانی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موفق و سربلند باشید.

هادی زارع پور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت