پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1397 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 46726

امام جمعه موقت شهر یاسوج:

مسئولان برای کمک به رفع مشکلات مردم بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند که این نقشه شوم با درایت رهبری و حمایت مردم شکست خورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه دشمنان برای تجزیه کشورهای منطقه به خصوص کشورهای اسلامی اظهار کرد: آن‌ها با این کار به دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی و بقای این رژیم اشغال‌گر در منطقه هستند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: به همین خاطر جنگ‌های قومی و قبیله‌ای را در کشورهای اسلامی مثل سوریه و عراق به راه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا بلکه بتوانند از این راه کشورهای اسلامی را تضعیف کنند.

این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در این برنامه شکست خوردند به رشادت‌های مدافعان حرم و همچنین تدابیر سرداران رشید اسلام همچون سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: آن‌ها در سوریه و عراق شکست خوردند و همین موجب شده تا ترامپ نیروهایش را از سوریه خارج کند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج در بخشی دیگر از صحبت‌هایش خود در خطبه‌های نماز جمعه امروز به روز ۹ دی و حوادث آن سال‌ها به خصوص فتنه آمریکایی ۸۸ اشاره کرد و گفت: در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند که این نقشه شوم با درایت رهبری و حمایت مردم شکست خورد.

وی همچنین به سایر توطئه‌هایی که از اول انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل داده شد اشاره کرد و گفت: همه این توطئه‌ها را با رهبری امام و مقام معظم رهبری پشت سر گذاشتیم.

موسوی‌اعظم در پایان اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز از مسوولان خواست برای کمک به رفع مشکلات مردم بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت