پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1397 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 46831

فرماندار چرام:

متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی به نهادهای ذی ربط مراجعه کنند / اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی با بهره پایین به شهرستان چرام

فرماندار چرام اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به نهادهای ذی ربط مراجعه کنند و همه دستگاه ها موظف به پرداخت به موقع این تسهیلات هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار چرام گفت: بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی با بهره پایین ، برای اشتغال زایی در شهرستان چرام اختصاص یافت.

به گزارش صدای جنوب،هادی فتاحی اصل اظهار داشت: این تسهیلات در سال جاری به متقاضیان اشتغال زایی و کار آفرینی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری پرداخت می‌شود.
فتاحی اصل تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به نهادهای ذی ربط مراجعه کنند و همه دستگاه ها موظف به پرداخت به موقع این تسهیلات هستند.
تعداد ۱۸ طرح روستایی و عشایری با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان چرام در کمیته فنی اشتغال استان تصویب شده که این مبلغ حدود ۲ برابر سهم شهرستان چرام از محل اعتبارات تخصیص یافته است.
با وجود اینکه ۲ برابر سهمیه شهرستان چرام در کار گروه فنی طرح تصویب و به بانک‌ ها ارسال شده اما تا کنون، بانک‌ ها تنها ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شهرستان چرام پرداخت کرده اند.
نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵، ۱۷٫۷ درصد بوده که در سال ۱۳۹۶، با ۴٫۴ درصد کاهش به ۱۳٫۳ درصد رسید.
امسال دولت در حوزه اشتغال بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که بخش عمده‌ای از این اعتبار سهم اشتغال روستایی است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت