پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1395 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 4759

فرماندار چرام در شهر سرفاریاب مطرح کرد:

اداره کشور با خزانه خالی، هنر دولت تدبیر و امید

وی گفت: مدیریت کشور در شرایط بحرانی و با خزانه خالی هنر دولت تدبیر و امید میباشد به طوری که حجم کارهای انجام شده حتی در دورترین نقاط چشمگیر میباشد.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

فرماندار چرام در نشست شورای اداری شهرستان چرام با بیان  خدمات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته اظهار داشت: ذات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری و خدمت بی‌منت به مردم است.

به گزارش صدای جنوب، ابراهیم فتاح پور که در حضور عدل هاشمی پور ومدیران استانی و شهرستانی سخن می گفت در حمایت از عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید نشان داد که بهترین گفتمانی که می تواند نظام را اداره کند گفتمان اعتدال  است که با چاشنی عقلانیت و تدبیر همراه است.

وی گفت: مدیریت کشور در شرایط بحرانی و با خزانه خالی  هنر دولت تدبیر وامید میباشد به طوری که حجم کارهای انجام شده حتی در دورترین نقاط چشمگیر میباشد.

فتاح پور به بالا بودن نرخ بیکاری خصوصاً در میان جوانان تحصیل کرده اشاره کرد و از تلاشهای عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس بابت تعیین تکلیف معدن فسفات چرام و عملیات اجرایی جاده های این شهرستان و پیگیری سایر مشکلات در حوزه مسولیت ایشان تشکر و قدر دانی نمودند

ریس شورای اداری شهرستان چرام در ادامه ضمن درخواست از مسئولان  جهت تلاش برای حل مشکلات و نیازمندیهای عنوان شده بخش سرفاریاب بر پرهیز از بحث قومیت گرایی و منطقه ای  در ارائه خدمات و حل مشکلات خصوصا مشکل آب شرب شهر سرفاریاب تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت