پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 47714

واکنش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به اتفاقات مراسم ۹دی گچساران

پایگاه خبری صدای جنوب: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حواشی به وجود آمده در راهپیمایی ۹ دی گچساران واکنش نشان داد. حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت ۹ دی گچساران، به فارس گفت: نه شعار و نه شعار دهنده جزء برنامه مراسم ۹ دی […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حواشی به وجود آمده در راهپیمایی ۹ دی گچساران واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت ۹ دی گچساران، به فارس گفت: نه شعار و نه شعار دهنده جزء برنامه مراسم ۹ دی گچساران نبوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فردی که اقدام به سردادن این شعار کرده بود قبل از اینکه میکروفن را به دست بگیرد لابه‌لای جمعیت در حال شعار دادن بود که احساساتی و جوگیر شده و احتمالا برخی‌ها در لابلای جمعیت از او خواستند برود از پشت بلندگو شعار دهد.

خاضع اظهار کرد: البته باید کسی آنجا می‌بود و کنترل می‌کرد که هر کسی از طریق سیستم صوتی مراسم هر شعاری دلش خواست سر ندهد اما اینکه اصل برنامه را به خاطر یک شعار انحرافی و خودسرانه به حاشیه ببرند، درست نیست.

این مسؤول تصریح کرد: این شعار داده شده در مراسم گرامیداشت ۹ دی گچساران جزو برنامه نبود و به هیچ وجه توسط متولیان مراسم برنامه‌ریزی شده نبود.

وی با بیان اینکه شعارگوهای مراسم هم از قبل مشخص بودند و فردی که این شعار را داده در لیست شعار دهنده‌ها قرار نداشت ادامه داد: اینکه یک نفر خودسرانه شعاری داده نباید به اسم متولیان و مجریان مراسم تمام شود.

خاضع گفت: فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت ۹ دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بوده و آیا از طرف کسی مأموریت داشت یا نه صرفا جوگیری و احساسات آنی بوده و در صورت اثبات مأموریت داشتن از طرف فرد یا افرادی برای تحت‌الشعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران با او برخورد کنند چرا که شعار پسندیده‌ای نبود و اصولا نیازی به این شعار نبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحوم هاشمی از شخصیت‌های برجسته نظام بوده و باید حرمت ایشان حفظ شود،عنوان کرد: این حرکت رخ داده در مراسم گچساران غلط بود، آن را تایید نمی‌کنیم و جزو برنامه نبود و نباید به پای مردم ولایی و جریان‌های انقلابی شهر گچساران نوشته شود.

حجت‌الاسلام خاضع بیان کرد: کسانی که الان علیه شعار سر داده موضع‌گیری می‌کنند که البته موضع گیری‌شان هم درست است، اگر در موضع‌گیری خود صداقت دارند و دنبال بهره‌برداری سیاسی و جناحی نیستند چرا مقابل تخریب شخصیت هاشمی در زمان حیاتش که او را عالیجناب سرخپوش و عامل قتل‌های زنجیره‌ای معرفی می‌کردند موضع‌گیری نداشتند؟

وی تاکید کرد: چرا این افراد یک کلمه علیه فتنه ۸۸ که آن همه خسارت به کشور وارد کرده و شعارهای ساختار شکنانه از قبیل«مرگ بر اصل ولایت فقیه» یا شعار «انتخابات بهانه است،اصل نظام نشانه است» داده می‌شد و خیمه‌های عزای امام حسین(ع)در روز عاشورا به آتش کشیده شد موضع‌گیری نمی‌کنند و سران فتنه را محکوم نمی‌کنند و از آنان اعلام برائت نمی‌کنند؟

این مسؤول اظهار کرد: جریان انقلابی این حرکت کاملاً خودسرانه را محکوم می‌کند و هر کس مطرح کند که برنامه‌ریزی شده بود واقعیت ندارد چرا که شعارهای مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی روز هشتم دی ماه بر روی سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بارگذاری شده و برای استانها و شهرستان‌ها هم ارسال شده بود.

حجت‌الاسلام خاضع اضافه کرد: برنامه گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سراسر استان مخصوصا در گچساران باشکوه هر چه تمامتر برگزار شد اما متأسفانه این شعار خودسرانه و انحرافی حضور باشکوه وحدت بخش و حماسی مردم متدین و ولایتمدار گچساران را تحت‌الشعاع قرار داد که انتظار داریم دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اقدامات و برخورد لازم را دراین زمینه انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت