پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 48273

آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی و اصناف در دهدشت+تصاویر

باحضور مدیران استانی و شهرستانی،نمایشگاه صنایع دستی و اصناف در دهدشت افتتاح شد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،معاون فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستان،نمایشگاه صنایع دستی و اصناف در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کهگیلویه اظهارداشت: این نمایشگاه به مدت۱۰ روز در دهدشت با حضور  استان های مختلف کشور برگزار می شود.

سیاوش زمان تعداد غرفه های این نمایشگاه را شامل ۲۰۰ غرفه عنوان و تصریح کرد: ۱۰۰ غرفه آن مربوط به صنایع دستی است که از این تعداد ۸۰ غرفه صنایع دستی و ۲۰ غرفه مربوط به سوغات و هدایا میباشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه ادامه داد: ۱۰۰ غرفه دیگر مربوط به صنوف آزاد است.

زمان هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش و اشاعه فرهنگ صنایع دستی، تبادل افکار هنرمندان و صنعتگران در جهت ارتقای کیفیت تولید عنوان کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه از تخفیف ۲۰ درصدی محصولات نمایشگاه خبر داد و با توجه به وضعیت حاکم بر بازار و انواع کم فروشی، گران فروشی و احتکار گفت: برپایی این نمایشگاه باعث می شود بازار به تعادل نسبی برسد.

وی اضافه کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و با برپایی سیاه چادر و اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه خواهد بود.

تصاویر/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت