پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1397 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 48508

فرماندارکهگیلویه:

استانداردسازی جاده سوق اولویت است

فرماندارکهگیلویه درنشستی بامردم سوق،مشکلات جاده این شهر به دهدشت رابررسی نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

گلایه مندی این روزهای مردم سوق از استاندارد نبودن جاده خون(جاده سوق)جعفر نیکبخت را به مسجد این شهر روانه کرد.

دیداری که فرماندار کهگیلویه آن را احترام به نظر مردم نامید و اینکه باید بدون هیاهو و تنش مشکلات پیگیری و برطرف شوند.

این نشست با حضور جمعی ازمردم سوق،امام جمعه، بخشدار برگزار شد و اصلی ترین مطالبه مردم غیراستاندار بودن جاده سوق پس از ۱۳ سال زمان برای  بهره برداری احتمالی در دهه فجر است.

امام جمعه شهر سوق در این نشست گفت؛ مردم سوق مطالباتی دارند و این مطالبات مربوط به هیچ دولت ویا جناح سیاسی نیست ونباید سیاسی به مطالبات مردم نگاه کرد.

حجت الاسلام کیانی اظهار کرد؛ اصلی‌ترین مطالبه مردم سوق جاده ارتباطی است ۱۳ سال است هنوز به بهره برداری نرسیده است ویک مشکل اساسی است.

وی افزود؛ این پروژه فاقد استاندارد لازم است و نیاز است اول استاندارد سازی شود و بعد به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام کیانی با تقدیر از حضور فرماندار تصریح کرد؛ از فرماندار انتظار داریم ابتدا بحث استاندارد سازی جاده را حل کند و بعد نسبت به آسفالت جاده اقدام شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه نیزگفت؛:در مدت حضور در شهرستان بیشترین بازدیدها را از روستاهای بخش سوق داشتیم به طوری که برخی از روستاهای این بخش را برای چندین مرتبه بازدید داشتیم.

جعفر نیکبخت افزود:جلسه ای با شورای شهر داشتیم مشکلات شهر را بررسی کردیم قرارشد شورای شهر مکاتباتی ‏ داشته باشند که تاکنون هیچگونه مکاتبه ای به دست ما نرسیده است.

وی اظهار کرد؛ موضوع اصلی ما جاده سوق است اطلاع داریم این جاده زمانبر شده و ما هم مثل مردم سوق نگران هستیم ولی انشالله این جاده به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

نیکبخت تصریح کرد:اعتراض مردم سوق کاملا بجاست و ما در کمیته عمرانی این موضوع را مطرح میکنیم.

وی افزود:جاده ابتدا ارزیابی و بعد اقدام به آسفالت میکنیم و اگر تا کنون این جاده آسفالت نشده است به خاطر بارش‌های اخیر بوده است.

نیکبخت در واکنش به سوال یکی از افراد جلسه گفت: اگر امروز در اینجا حاضر شده ایم به احترام مردم سوق بوده است وگرنه از روی ترس نیست و به احترام همین مردم انشاالله مشکلات را حل خواهیم نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه نیزگفت:از سال ۹۳ تاسال۹۶ریالی اعتبار برای جاده سوق در نظر نگرفته نشد ولی دولت تدبیروامید دراین زمینه تلاش زیادی برای بهره برداری انجام داده است.

تارم اظهارکرد: مشکلات کمبود اعتبار سبب شده  این جاده به بره برداری نرسد.

وی افزود:به جز جاده پاتاوه دهدشت بقیه جاده های شهرستان اعتبارملی ندارند واعتبارات استانی قطره ای ولاک پشتی میباشد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه با حضور بر گلزار  شهدای گمنام سوق  ادای احترام نمود وسپس از پارک کوهستانی این شهر بازدید به عمل آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت