پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1395 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 5076

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

خبرنگاران به عنوان بازوهای دستگاه‌های اجرایی به پیشرفت استان کمک کنند

پیشگامان واقعی آگاهی و نیک‌اندیشی قلم به دستان و جان‌برکفانی هستند که در نگارش خبر و گزارش از جوهره وجودی خویش مرکب ساخته‌اند و در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسب ۱۷ مرداد روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به طلایه‌داران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی، گفت: انتظار   می‌رود خبرنگاران  به‌عنوان بازوان مدیریتی دستگاه‌های اجرایی استان در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت استان گام بردارند و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع استان در سطح کلان را از اولویت‌ها قلمداد کنند.

به گزارش صدای جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه که یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار نام‌گذاری شده است در حقیقت یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

پیشگامان واقعی آگاهی و نیک‌اندیشی قلم به دستان و جان‌برکفانی هستند که در نگارش خبر و گزارش از جوهره وجودی خویش مرکب ساخته‌اند و در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

بدون شک خبرنگاران به‌عنوان قاصدان امین و راویان صدیق جامعه با زبان گویای خود در عرصه اطلاع‌رسانی گام بر می‌دارند تا حقایق را آن‌گونه که پیامبران رسالتش را بر عهده داشتند به‌درستی و با شفافیت به مردم برسانند. انتظار   می‌رود خبرنگاران  به‌عنوان بازوان مدیریتی دستگاه‌های اجرایی استان در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت استان گام بردارند و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع استان در سطح کلان را از اولویت‌ها قلمداد کنند.

اینجانب به‌پاس رسالت قلم و پاسداشت جایگاه رفیع اهل رسانه فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی و همچنین شبکه تلویزیونی و رادیوئی استان تبریک عرض می‌کنم.

در پایان سربلندی و موفقیت همه شما طلایه‌داران عرصه آگاهی و روشنگری و منادیان حقیقت را از ایزد منان خواهانم.

سید موسی خادمی ـ شانزدهم مردادماه ۱۳۹۵

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت