پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1397 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 51332

مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت:

هندبال را به حاشیه نبرید/حضور هواداران نعمتی بزرگ است/توسعه هندبال هدف نهایی ماست/اتفاقات بازی با زاگرس اسلام اباد خوشایند نبود

نشست خبری مدیرعامل تیم باشگاه فرازبام خاییز دهدشت با اصحاب رسانه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل باشگاه فرازبام خاییز دهدشت در نشست با اصحاب رسانه ضمن بیان حقایق مسابقه تیم هندبال فرازبام با زاگرس اسلام آباد  اظهارکرد: هیچگاه در شرایط خاص زندگی و اجتماعی و علی رغم همه مشکلات که وجود داشت اینقدر دچار استرس و اضطراب نشدم.
مجید پارسایی گفت: اتفاقات پیش امده برای ما خوشایند نبود و دوست نداشتیم چنین مشکلی بوجود بیاید.
وی افزود:با همه مشکلاتی که داشتیم و علی رغم نداشتن چند بازیکن مهم شبانه روز کار کردیم و تلاش کردیم و با ارائه یک بازی هماهنگ و اجرای دقیق برنامه ها حریف قدر خود را زمین گیر نمودیم.
پارسایی گفت : توسعه هندبال هدف غایی و نهایی ماست و شکست دادن تیم قوی زاگرس نشان شایستگی و توانایی ما بود.
وی ادامه داد:داوری و شرایط بازی خیلی خوب بود و برخی تماشاگرن نوجوان با حاشیه های مواجه شدند که نقش بازیکنان باتجربه حریف در این مشکلات کم نبود.
مجیدپارسایی افزود:خوشحالم که هر هفته سالن هندبال فرازبام لبریز از تماشاگر است و همواره نظم هواداران زبانزد بود.

پارسایی گفت:علی رغم اینکه در بازی سپاهان در زمین خود با اختلاف یک گل باختیم ولی هیچ حاشیه ای ایجاد نشد.
مجیدپارسایی ادامه داد:رضایت مردم خستگی را از تن ما خارج می کند و اینکه عده ای بخواهند خواسته یا ناخواسته هندبال را به حاشیه ببرند مورد رضایت ما نیست و هرگز نخواهد بود.
مدیرعامل فرازبام خاییزدهدشت تصریح کرد:دوست داریم دهدشت و هندبال دهدشت فضای به وجود بیاورد که نام نیکی از شهر ما به یادگار بماند و هدف نهایی ما نیز همین است.
پارسایی در مورد اتفاقات بازی گفت ؛ برخی بازیکنان زاگرس اسلام اباد باعث ایجاد حاشیه شدند و برخی هواداران هم وارد این حاشیه و باعث شد اتفاقات روز بازی بوجود بیاید.
پارسایی افزود:رسانه ها و مردم در دفاع از دهدشت و ورزش نوپای هندبال تلاش کنند تا بتوانیم در راهی که انتخاب کردیم موفق باشیم و کمک کنند دچار حاشیه نشویم.
پارسایی در پایان همراهی و حضور هواداران را نعمتی بزرگ دانست و گفت : افتخار میکنیم که هر هفته با حضور هواداران گرمی و شور خاصی به سالن شهید باهنر ترزیق میشود و همین حضور ها باعث شد که نجف اباد را شکست دهیم و انشالله این حضورها ادامه داشته باشد.

دراین دیدار ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه ویکی از هواداران پروپاقرص هندبال فرازبام ضمن تمجید از بازی این تیم مقابل زاگرس اسلام اباد و کسب نتایج درخشان برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت