پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52032

امام جمعه یاسوج:

تبعیض بیشتر از گرانی و تورم مردم را رنج می‌دهد/مردم از مسؤولان اجرایی رضایت ندارند

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه تبعیض بیشتر از گرانی و تورم مردم را رنج می‌دهد، گفت: مسؤولان اجرایی بدانند مردم از آنها رضایت ندارند

پایگاه خبری صدای جنوب:

 حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: افراد جامعه نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و نباید نسبت به نیازمندان، ایتام و مستمندان بی‌تفاوت باشند.

وی به سالروز تشکیل کمیته امداد در ۱۴ اسفند اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم نیکوکار و خیراندیش کهگیلویه و بویراحمد امسال هم حضور گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشته باشند.

خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج در خصوص اهمیت پرداخت زکات افزود: زکات جزء واجبات دینی است و نماز بدون پرداخت زکات مورد قبول درگاه الهی نیست.

موسوی‌اعظم در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: رهبری توصیه‌هایی به مداحان و روضه‌خوانان داشتند و تاکید کردند که باید مداحی‌ها در خور شأن ائمه اطهار بوده و جنبه سازندگی و تربیتی داشته باشد.

وی بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان اجرایی بدانند که مردم از آنها رضایت ندارند. مسؤولان برای جلب رضایت مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و این امر باید در عمل محقق شود، نه شعار.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به اجرای عدالت و رفع تبعیض تاکید دارند. اجرای بهتر عدالت در جامعه از سوی مسؤلان و رفع تبعیض‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

موسوی‌اعظم بیان کرد: مردم از تبعیض‌ها رنج می‌برند و این تبعیض حتی بیشتر از گرانی و مشکلات اقتصادی و تورم آنها را آزار می‌دهد.

وی تأکید کرد: بیانات رهبری در تمام حوزه‌ها منشوری برای مسؤولان کشور است و باید به خوبی رعایت شود.

خطیب موقت جمعه یاسوج با اشاره به سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این دیدار عنوان قهرمان عرب را به آقای اسد دادند.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: تمام کشورهای عربی با دستور آمریکا و اسرائیل علیه سوریه اقداماتی کردند و همه توان خود را برای نابودی این کشور به کار گرفتند، اما استقامت و پایداری ملت و دولت سوریه و همچنین حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد و همه معادلات آنها در سوریه به هم خورد و شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت