پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 52180

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

دستگیری ۶ نفر در ماجرای تیراندازی به رییس کل دادگستری / احتمال عفو عمومی خلافکاران از جمله سارقان مسلح در استان

 عصر امروز جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با مردم شهرستان کهگیلویه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا  در مسجد امیرالمومنین(ع)برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با مردم  شهرستان کهگیلویه  بعد از اقامه نماز مغرب و عشا  در مسجد امیرالمومنین(ع)برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این دیدار مردمی سردار مهدی انصاری اظهارداشت:در راستای مطالبات مردمی و خواسته های بحق انها در مساجدچنین دیدارهایی برگزار تا مشکلات به صورت مستقیم بررسی و عملکرد همکاران رصد  شود.

انصاری افزود:ورود به جرم بسترهایی نیازدارد که بیکاری و عدم آگاهی از این موارد است و پاسخگو کردن مجرم از طریق آگاهی دادن  نسبت به عواقب آن مفید خواهد بود.

وی گفت:بنابراین طرح عفو عمومی خلافکاران از جمله سارقان مسلح در استان مطرح و امیدواریم مسیولان ارشد استان در این زمینه همکاری  و این طرح اجرا شود.

سردار انصاری ادامه داد:در این طرح به خلاف کاران فرصتی مجدد برای بازگشت به زندگی عادی داده خواهد شد.

سردار مهدی انصاری اظهار کرد:در بحث وقوع جرم طبق بررسی ها اقدامات ارزنده ای شکل گرفته و در حوزه سرقت، استان سی و دوم هستیم که رتبه بسیار خوبی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:در بحث تصادفات جاده ای با ۸درصد کاهش تصادفات فوتی رتبه ۲۵ کشوری را کسب کردیم و در زمینه کشفیات مواد مخدر ۵تن و ۲۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که به نسبت سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:در همین زمینه  ۳۵۰ خودرو توقیف وبیش از ۱۶۰۰ قاچاقچی ، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.

انصاری با بیان اینکه در سال جاری حتی یک مورد سرقت مسلحانه در استان رخ نداده است گفت:کاهش ۳۲ درصدی جرایم خشن نیز رتبه استان را در سطح کشور به رتبه ۳۱ ارتقاء داده است.

وی تصریح کرد:در مورد نزاع دسته جمعی نیز با اقدامات انجام شده طبق آمار ،استان ۳۳ کشور هستیم که حاصل تلاش معتمدین و مسیولان قضایی و همکاران نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد درباره دستگیری عوامل تیراندازی به رییس کل دادگستری استان نیز گفت:۶ نفر در این زمینه شناسایی،دستگیر و تحقیقات برای ابعاد این ماجرا ادامه دارد.

وی گفت:افرادی که در صحنه عملیات را اجرا کردند ۳ نفر هستند و ۳ نفر دیگر در این ماجرا مرتبط هستند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت