پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1398 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 54922

عضویت نوسوادان در کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد رایگان است

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی و عضویت نوسوادان متقاضی این استان در کتابخانه های استان رایگان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی و عضویت نوسوادان متقاضی در کتابخانه های استان رایگان است.

به گزارش صدای جنوب،یاسر رحیمیان  اظهار داشت: در حالی که نام نویسی و عضویت آموزش دهندگان و کارکنان معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و اعضای خانواده آنان در کتابخانه های این استان به صورت نیم‌ بها خواهد بود.
وی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد آماده تأمین کتاب ‌برای نوسوادان متقاضی این استان است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسابقات کتابخوانی ویژه کم سوادان و نوسوادان این استان به زودی و با مشارکت معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
رحیمیان عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقات در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل خواهند شد.
وی ابراز داشت: ۲ طرح حلقه ‌های کتابخوانی و خواندن با خانواده با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به زودی بین کم سوادان و نوسوادان این استان اجرا می شود.
رحیمیان گفت: تفاهم ‌نامه هشت ماده ای بین اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری بیشتر از ظرفیت هر ۲ بخش منعقد شده است.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ میزان باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲٫۷ درصد است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت