پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1398 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 54963

برنامه های هفته سلامت در شهرستان کهگیلویه تشریح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به شعار امسال هفته سلامت یعنی مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت همه برنامه های مصوب در سطح شهرستان کهگیلویه در راستای تبیین و گسترش شعار این هفته خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای اجرای هر چه مطلوبتر برنامه های هفته سلامت در سطح شهرستان کهگیلویه، ستاد نکوداشتی در محل دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛کورش داوری در این زمینه تصریح کرد: هر ساله هفته اول اردیبهشت ماه به با عنوان هفته سلامت نامگذاری می شود در همین راستا و به منظور هرچه باشکوه تر برگزار نمودن آئین مربوطه به این هفته، ستاد نکوداشت هفته سلامت سالجاری در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال هفته سلامت یعنی مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت همه برنامه های مصوب در سطح شهرستان کهگیلویه در راستای تبیین و گسترش شعار این هفته خواهد بود.

داوری اظهار داشت: هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت آموزش دانش آموزان در همه مقاطع، برگزاری همایش عمومی پیاده روی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در روز جمعه مورخ ۶ اردیبهشت ماه جاری، آموزش پرسنل کادر و وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در راستای شعار هفته و برگزاری مراسم نمادین زنگ سلامت در دبستان دخترانه حضرت ام البنین (ع) شهر دهدشت از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است.

دکتر داوری ابراز داشت: درج پیام های بهداشتی در سربرگ مکاتبات اداری همه ادارات شهرستان، برپایی چادر سلامت در محل مصلی نماز جمعه دهدشت، برگزاری جلسات و همایش های آموزشی در ارتباط با هفته سلامت در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه شهر دهدشت، تولید رسانه های آموزشی و توزیع در بین گروه های هدف، نصب بنر در میادین عمومی شهر دهدشت و شهرهای مختلف شهرستان سایر برنامه های پیش بینی شده در همین راستا است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت هفته واکسیناسیون ( ۴لغایت ۱۰اردیبهشت ماه) با شعار محافظت جمعی فعالیت هایی نیز در همین زمینه طی هفته مذکور در سطح شهر دهدشت و مراکز تابعه پیش بینی شده است که از جمله مهمترین این مصوبات می توان به آموزش و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت واکسیناسیون اشاره کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت