پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1398 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 55718

آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده اظهارداشت:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با حضور ۳۰ بازرس با هدف کنترل نوسان قیمت ها از امروز در استان شروع شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت:آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان در این بازرسی ها انواع تخلفات از جمله درج نشدن قیمت، گرانفروشی، احتکار کالاها، کم فروشی مورد توجه قرار می گیرد.
به گزارش صدای جنوب،داریوش دیودیده افزود: در این بازرسی ها انبارها را کنترل خواهیم کرد تا اگر کمبود کالا وجود داشته باشد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام شرکت غله و یا انعکاس به حوزه بازرگانی صنعت و معدن و تجارت کالاهای مورد نیاز را تامین و به بازار عرضه کنیم.
رئیس صنعت معدن تجارت استان با بیان اینکه ۵۰ بازرس افتخاری در این طرح مشارکت دارند گفت: کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما و روغن به اندازه کافی در بازار هست و هیچ کمبودی وجود ندارد.
دیودیده با اشاره به کمبود شکر در استان اضافه کرد: سهمیه شکر استان ۸۴۰ تن پیش بینی می‌شود که از این میزان  ۷۰۰ تن  برای بخش صنعت و ۱۴۰ تن هم مصرف خانوار‌ها است.
وی گفت:مردم می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ یا از طریق مراجعه حضوری اطلاع دهند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود.
رئیس صنعت معدن تجارت استان گفت:در سال گذشته بیش از ۸۷ هزار بازرسی از بازار‌های استان انجام شده که سه هزار و ۴۵۰ پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت