پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 خرداد 1398 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 56562

برق مشترکان کهگیلویه بزرگ با تعرفه گرمسیری درجه یک محاسبه می شود

مهرداد تابش نژاد با اشاره به اینکه با اعمال گرمسیری درجه‌یک و کاهش بهای تعرفه برق، مشترکین نباید تصور کنند می‌توانند میزان برق بیشتری استفاده کنند، ادامه داد: براساس بخشنامه‌های اجرایی چنانچه مشترکین بیش از حد‌مجاز برق مصرف کنند، به‌عنوان مشترک پر‌مصرف محسوب شده و مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بعد‌ از پبگیری نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی، سرانجام با حکم وزیر نیرو دو ماه از تابستان امسال برق مشترکان کهگیلویه با نرخ گرمسیری درجه‌یک محاسبه می‌شود.

رئیس شرکت توزیع‌ نیروی برق شهرستان کهگیلویه گفت: براساس تماس تلفنی با معاونت‌مشترکین استان، از ابتدای تیرماه امسال تا پایان مرداد‌ماه به مدت دو ماه میزان تعرفه برق تمامی مشترکین شهرستان کهگیلویه با اعمال گرمسیری درجه‌یک محاسبه و از طریق سیستم کامپیوتری در فیش‌های برق مشترکین اعمال می‌شود.

مهرداد تابش‌نژاد افزود: با اعمال تعرفه‌برق گرمسیری درجه‌یک تا سطح زیادی در هزینه‌های مشترکین برق صرفه‌جویی می‌شود و از این حیث به لحاظ اقتصادی کمک شایانی به شهروندان دهدشتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اعمال گرمسیری درجه‌یک و کاهش بهای تعرفه برق، مشترکین نباید تصور کنند می‌توانند میزان برق بیشتری استفاده کنند، ادامه داد: براساس بخشنامه‌های اجرایی چنانچه مشترکین بیش از حد‌مجاز برق مصرف کنند، به‌عنوان مشترک پر‌مصرف محسوب شده و مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.

تابش‌نژاد با تأکید بر مدیریت میزان برق مصرفی در ایام گرم سال خاطرنشان کرد: مشترکین با مدیریت میزان برق مصرفی خود در همه فصول سال به‌خصوص در ایام تابستان، می‌توانند در رده مشترکین کم‌مصرف قرار گرفته و خاموشی‌های کمتری را نیز در سطح شبکه شاهد باشند.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق به‌خاطر رفاه حال شهروندان، میزان پرداختی بهای برق مصرفی را در طول تیرماه و مردادماه ارزان‌تر کرده است و در مقابل از شهروندان انتظار دارد در طول تابستان مصرف برق خود را مدیریت کنند.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه تصریح کرد: شهروندان در ساعات اوج بار ( ظهرها از ساعت یک تا ۵ و شب‌ها از ساعت ۸ تا ۱۱) از کارکردن با وسایل پرمصرف خودداری کرده و تا جایی که امکان دارد این وسایل را از مدار خارج کنند.

تابش‌نژاد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در تأمین برق مشترکین عنوان کرد: در یکی دوماه اخیر به‌علت وزش بادهای شدید و نیز وقوع رعدوبرق‌های خطرآفرین، تمامی پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه بودند و نتیجه این تلاش مضاعف تعداد خاموشی‌های کمتری بوده است.

وی ادامه داد: آنچنان که شهروندان خود نیز شاهد هستند تلاش کردیم تا میزان خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم و این قول را نیز می‌دهیم باوجود امکانات و منابع اندکی که داریم، تلاش می‌کنیم همچنان تعداد خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم.

تابش‌نژاد با اشاره به میزان بسیار بالای تماس شهروندان در هنگام خاموشی‌ها گفت: باتوجه به اینکه تمامی تماس‌های ما با پرسنل به‌صورت رادیویی است، چنانچه شهروندان عزیز در هنگام خاموشی‌ها صبروحوصله کنند و کمتر تماس بگیرند ما می‌توانیم با تمرکز بیشتر و در زمان کوتاه‌تری نسبت به رفع خاموشی‌ها اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه مسکن‌مهر دهدشت تعداد ۶۰۰ عدد کنتور نصب کرده و ترانس‌ها و سیستم روشنایی نیز احداث شده است و در آینده نزدیک باحضور وزیر نیرو در شهرستان این پروژه را افتتاح می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت