پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1398 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 62128

تجلیل از مدال آوران مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی + تصاویر

سردار هاشمی پور با اشاره به محرومیت های ۴۰ساله کهگیلویه بزرگ  اظهارکرد:زیبنده نیست ورزشکاران ما هنوز از نبود ابتدایی ترین تجهیزات ورزشی گلایه کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همایش تجلیل از قهرمانان و مدال اوران کاراته شهرستان کهگیلویه در مسابقات آسیایی با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،مدیر اداره تربیت بدنی و ورزش،معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه،مدیر اداره دامپزشکی و جمعی از ورزشکاران در سالن اتاق اصناف کهگیلویه برگزار شد.

نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در این برنامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت:از همه قهرمانان و مدال آوران رشته کاراته و سایر قهرمانان دیگر رشته های ورزشی تقدیر و تشکر می کنم و از اینکه این تعداد ورزشکار خصوصا در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح کشور و آسیا حائز مقام و رتبه برتر شده اند بسیار خوشحالم و آن را نوید آینده ای درخشان می دانم و از این عزیزان تقاضا دارم ضمن رعایت اخلاق در سرلوحه کار، هرگز مغرور نشوند و به وضعیت موجود نیز قانع نباشند.

سردار هاشمی  با بیان اینکه هر چه در زمینه ورزش سرمایه گزاری کنیم به هدر نمی رود، گفت:امروز در جهت کاهش آسیب های اجتماعی راهی جز افزایش نشاط در جامعه نداریم.

هاشمی پور افزود:ورزش می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود وافتخارافرینی ورزشکاران شهرستان در میادین مختلف از جمله مسابقات اسیایی  در توسعه و همگانی کردن ورزش نقش زیادی دارد.

 

وی گفت:طرح های ورزشی یا افتتاح شده اند و یا در آستانه بهره برداری می باشند.

هاشمی پور با اشاره به محرومیت های ۴۰ساله کهگیلویه بزرگ  افزود:زیبنده نیست ورزشکاران هنوز از نبود ابتدایی ترین تجهیزات ورزشی گلایه کنند.

هاشمی پور ادامه داد:کمک های زیادی به هیات های مختلف ورزشی شده و این کمک ها با رایزنی و پیگیری ها در آینده بیشتر می شود.

سردار هاشمی پور ضمن قدردانی از وزیر نفت و ورزش و جوانان، تلاش در جهت توسعه ورزش را وظیفه خود دانست و اظهار داشت: با مساعدت این عزیزان و تلاش های متولیان ورزش در استان و شهرستانهای تابعه اقدامات خوبی نظیر: سالن های چند منظوره، چمن های مصنوعی، ترمیم و تکمیل استادیوم های ورزشی احداث و در دست اقدام است که میتوانند در رونق و توسعه ورزش بسیار سودمند باشند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی توجه بیشتر مسئولان را به ایجاد انگیزه و تلاش ورزشکاران در جهت کسب رتبه های برتر خواستار شد و اظهار داشت:
پیگیری رفع مشکلات ورزش را با جدیت پیگیری می کنم و لازمه این کار و برنامه ریزی ادارات متولی و مطالبه گری آنان است.

معاون فرماندار کهگیلویه نیز ورزش را حافظ سلامتی و نشاط جامعه دانست.

محمدعلی آروس گفت:در مجموعه فرمانداری نسبت به توسعه ورزش نگاه خوبی حاکم است و فرماندار کهگیلویه در توسعه ورزش در جامعه  اهتمام زیادی دارد.

در ادامه، رضا نیکویی زاده مدیر اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با بیان اینکه در دوره نمایندگی هاشمی پور کمک های شایانی به ورزش شده است از خدمات وی قدردانی کرد.

برپایه گزارش صدای جنوب،در این همایش از ۴۳ ورزشکار رشته کاراته شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده تجلیل شد.

در پایان نیز از برادران عادلپور به سبب توسعه ورزشی کاراته و افتخارافرینی های آنها لوح تقدیر و جوایزی اهداشد.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت