پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1398 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 62932

جلسه توجیهی مدیر شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بخشدار و دهیاران در محل بخشداری چاروسا برگزار شد+تصاویر

بخشدار چاروسا در این جلسه ضمن اشاره به خدمات بنیاد برکت در چاروسا گفت:این بنیاد با اجرای طرح های حمایتی شامل خدمات بیمه حوادث، درمانی،خودرویی روستاییان و نیز طرح های عمرانی، و وام های اشتغال زایی توانسته است در منطقه محروم چاروسا نقش موثری را ایفا نماید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛بخشدار چاروسا در این جلسه ضمن اشاره به خدمات بنیاد برکت در چاروسا گفت:این بنیاد با اجرای طرح های حمایتی شامل خدمات بیمه حوادث، درمانی،خودرویی روستاییان و نیز طرح های عمرانی، و وام های اشتغال زایی توانسته است در منطقه محروم چاروسا نقش موثری را ایفا نماید.

وی گفت:بنیاد برکت اقدامات خوبی را در جهت اشتغال جوانان و رونق فضای کسب و کار شروع کرده که باید همه دهیاران و مردم منطقه همکاری لازم را در جهت حل مشکلات و اشتغال انجام دهند.

محمودی در ادامه اظهار کرد: طرحهای شرکت بیمه بنیاد برکت در سطح روستاها تحت عنوان بیمه به روستاییان عزیز اقدامات بسیار مهمی انجام می دهد و باید مردم از این طرح های حمایتی استفاده کنند و از دهیاران درخواست کرد تا با اطلاع رسانی و توجیه کردن مردم روستا در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

صادق انصاری مدیر شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت در این جلسه گفت:شرکت خدمات بیمه برکت وابسته به بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور در راستای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای ساکنان نقاط کمتر توسعه یافته و روستایی کشور و با هدف پوشش بیمه ای محرومین و روستاییان کشور در سال ۱۳۹۲ تاسیس و در این مدت خدمات ارزشمند و شایان توجهی به ساکنان مناطق محروم ارایه کرده است.

انصاری گفت:طرح برکت خانواده در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از زوج های نابارور مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور نمونه هایی از اقدامات این شرکت می باشند.

انصاری بیان کرد؛ بنیاد برکت تاکنون اقدامات زیادی در حوزه رونق فضای کسب و کار، آبرسانی ،ساخت مساجد، مدارس و طرحهای حمایتی در سطح بخش چاروسا و استان انجام دادند.
انصاری مدیر شرکت بیمه برکت در استان بیان کرد: پوشش خدمات بیمه ای و حمایتی بنیاد برکت شامل : پوشش بیمه تکمیلی درمان روستائیان، بیمه حوادث طبیعی و بیمه مسئولیت مدنی دهیاران می باشد.

انصاری افزود: بنیاد برکت برای درمان حوزه ناباروری روستاییان نیز فعالیت نموده، در این طرح زوج های روستایی که ناباروری دارند واز نظر درآمد در مضیقه مالی باشند، با معرفی دهیاران و بخشدار تحت پوشش قرار می گیرند و صفر تا صد هزینه های آنان توسط بیمه برکت پرداخت می شود.

وی افزود: واجدین شرایط با معرفی دهیاری ها پس از تشکیل پرونده به مراکز درمانی معرفی و تا زمان بچه دار شدن هزینه‌های آنها و حتی هزینه ایاب و ذهاب آنها هم پرداخت می شود. و اقدامات لازم برای قرارداد با بیمارستان زینبیه فارس جهت پذیرش زوجین صورت گرفته است.

وی در این زمینه گفت:شرایط ثبت نام این طرح به این صورت است که افراد متقاضی باید ساکن روستا و دفترچه خدمات درمانی روستایی داشته باشند و سن خانم زیر چهل سال و فرزند هم نداشته باشند، از جمله شرایط این طرح می باشد.

وی همچنین از دیگر مزایای پوشش خدمات بیمه ای بنیاد برکت در بخش چاروسا از قبیل بیمه تکمیلی روستاییان و بیمه مسئولیت دهیاری و بیمه ثالث ماشین الات تحت اختیار دهیار و بیمه عمر خبر داد.

گفتنی است هزینه بیمه تکمیلی درمان روستاییان در طول سال برای هر نفر ۵۰هزار تومان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت