پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 65246

پیام تسلیت فرماندار شهرستان لنده در پی شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی

صدای جنوب در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندار شهرستان لنده پیامی صادر کرد. در پیام سید خدادوست موسوی آمده است: اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و […]

صدای جنوب

در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندار شهرستان لنده پیامی صادر کرد. در پیام سید خدادوست موسوی آمده است: اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی برون مرزی چیزی جز شهادت نبود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیلالله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»

خبر شهادت سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نیروی زمینی سپاه، موجب تأسف و تألم شد.

قطعاً اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی برون مرزی ، چیزی جز شهادت نبود.

این سردار رشید اسلام در راستای مأموریتهای مستشاری و حمایت از مقاومت اسلامی در عراق و سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشورها برای مقابله با داعش و تروریستهای تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

تردیدی نیست خونهای پاک شهیدان و سرداران مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسواتر میکند.

اینجانب شهادت این فرمانده بصیر و شجاع را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری ، خانواده عزیز و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت