پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1398 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 65941

گام دوم بنیاد مستضعفان در توسعه ورزش شهرستان لنده /حمایت از تیم های ورزشی جهت اعتلای ورزش قهرمانی

صدای جنوب با انتخاب شهرستان لنده بعنوان پایلوت محرومیت زدایی از سوی نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان، در کنار سایر مباحث، توسعه بخش ورزش این منطقه با محوریت تقویت زیر ساخت های ورزشی و حمایت از ورزشکاران در رشته های تیمی و انفرادی در دستور کار قرار گرفت. به گزارش صدای جنوب ؛آماده بودن زیر ساختهای […]

صدای جنوب

با انتخاب شهرستان لنده بعنوان پایلوت محرومیت زدایی از سوی نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان، در کنار سایر مباحث، توسعه بخش ورزش این منطقه با محوریت تقویت زیر ساخت های ورزشی و حمایت از ورزشکاران در رشته های تیمی و انفرادی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب ؛آماده بودن زیر ساختهای ورزشی، نقش مهمی در بروز و پرورش استعدادهای هر منطقه دارد تا جایی که یکی از مهمترین علل ناکامی ورزشکاران رشته های مختلف، نبود زیر ساختهای مناسب است.

در این راستا، شهرستان لنده به عنوان یکی از قطبهای با استعداد ورزشی، به عنوان پایلوت بهسازی و ساخت اماکن ورزشی از سوی بنیاد مستضعفان  انتخاب شد. امری که بی شک باعث ظهور و بروز نوجوانان و جوانان با استعداد می شود.

به رغم همه این مشکلات، اقدام بنیادین جهت رفع نقیصه ها و کمبودها در دستور کار بنیاد قرار گرفت تا بارقه امید را در دلهای جوانان ورزشکار این منطقه محروم ایجاد کرده باشد.

بنابراین گزارش نماینده بنیاد علوی در گفتگوی با صدای جنوب اعلام کرد: در یکسال گذشته؛ اهتمام بنیاد بر توجه به حوزه های گوناگون مناطق محروم متمرکز شده است.

سید محمد علی پور یزدانپرست افزود: در ابتدای این اقدامات بنیادین، مشارکت در احداث ۶ زمین چمن مصنوعی در ۶ روستای بزرگ این شهرستان نمودیم که میتوان از این حرکت به عنوان ” جهادی ترین” اقدام ورزشی تاریخ شهرستان لنده نام برد.

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث همزمان ۶ زمین، با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در حال اجرا بوده که در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مجری طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در ادامه افزودند: بعد از مشخص کردن برنامه توسعه زیر ساختهای ورزش، پیرو تفاهمی که با استانداری و اداره کل ورزش استان داشتیم، تجهیز اماکن ورزشی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا کلیه تعهدات بنیاد انجام شده و منتظر انجام تعهدات اداره ورزش و جوانان استان هستیم.

ایشان در مورد دیگر اقدامات حمایتی بنیاد افزودند: در ماههای گذشته، بنیاد از تمام هیاتهای ورزشی که اقدام به برگزاری مسابقات در تمامی رده های سنی و سطوح استانی و کشوری کرده بودند حمایت کرد که در این راستا عهده دار تامین جوایز مربیان و نفرات و تیمهای برتر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نیر تامین هزینه های آماده سازی تیمی و انفرادی ورزشکاران بر عهده اداره ورزش و جوانان بوده و هزینه های ورودی و رفت و برگشت به مسابقات کشوری و تامین جوایز و حمایتهای بعدی شامل کمک هزینه استخدام مربی حرفه ای را بنیاد بر عهده دارد.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی دانش آموزان در سطوح مختلف، در دستور کار بنیاد قرار دارد که طرح خود را به اداره ورزش و جوانان استان ارسال کرده و منتظر اقدامات آنها هستیم.

وی یاد آور شد: برای اجرای این طرح ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار در سال ۹۸ از سوی بنیاد در نظر گرفته شده که شیوه نامه مربوطه در تابستان سال جاری به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده و با توجه به نزدیکی به پایان سال همچنان منتظر جذب بودجه مربوطه و عملیاتی کردن بندهای آن هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت