پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 67415

حمله تند سرهنگ‌ بزرگمهر به عدل هاشمی پور/موحد برای اعاده حیثیت آماده باش های ناتمام آمده است

سرهنگ بزرگمهر یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد؛اگر امروز استانی به نام کهگیلویه و بویر احمد داریم ثمره ی ناله نال تفنگ های برنو مردمی هست که با رژیم پهلوی جنگیدند تا این استان را در بین سه تا تمدن بسیار قوی به نام تمدن فارس،تمدن اصفهان و تمدن خوزستان توانستند از دهستانی استان بسازند.

صدای جنوب:

سردار فتحعلی بزرگمهر در جمع مردم طائفه بابکانی گفت:مردم طائفه بزرگ بابکانی در صداقت،صمیمیت،صفا و پایبندی به تعهدات خودشان همیشه پیشتاز بودند.

وی افزود؛این مردم با هرکس پیمان بستند هیچ وقت پیمان خود را نشکستند.

بزرگمهر در ادامه افزود؛اگر امروز استانی به نام کهگیلویه و بویر احمد داریم ثمره ی ناله نال تفنگ های برنو مردمی هست که با رژیم پهلوی جنگیدند تا این استان را در بین سه تا تمدن بسیار قوی به نام تمدن فارس،تمدن اصفهان و تمدن خوزستان توانستند از دهستانی استان بسازند.

دکتر بزرگمهر گفت:اگر جای فشنگی و یا اگر جای صدای تفنگی برای استقلال این استان آمد مردم طائفه بابکانی پیشتاز و پیش قراول بودند.

وی تصریح کرد:امروز خوشحالیم که با کسی عهد و پیمان می بندند که هم در امر وکالت و هم در امر قضاوت سرآمد است،نام آشنای که به قولا به اسم سناتور از او نام می برند.

بزرگمهر عنوان کرد؛ یکی از صحبت های که دنبال موحد پخش می کنند،میگویند موحد امده است تا احاده حیثیت بنماید.

وی با بیان اینکه حیثیت موحد بالاتر از اون است که این شعار به او بچسبد ،گفت:اما بله موحد آماده است احاده حیثیت بنمایید تا اماده باش های که فسفات چرام داده شد و کاری از پیش نبرد به اتمام برساند.

دکتر بزرگمهر در ادامه افزود، موحد امده است تا اماده باش های که به سیمان سپو و پتروشیمی داده شد و عملی نشد،اینجا احاده حیثیت نماید برای کسانی که آماده باش می دادند.

وی گفت؛موحد امده است تا صحرای کلاچوی را که به قول خودشان اعلام اماده باش دادند و نتوانستند در چهار سال تمام بکنند حیثیت را حفط بکنند.

سردار بزرگمهر افزود؛موحد آمده است تا کهگیلویه بزرگی را که چهل درصد جمعیت استان را در خودش جای داده و متاسفانه در این چند سال به تمام نیروهای نخبه اش ظلم کردند و جای در مرکز استان مسولیت داده نشده احاده حیثیت بنمایید و حق مدیران کهگیلویه را بهشون برگرداند،بله اقای موحد امده است تا احاده حیثیت بنمایند،عزت کهگیلویه را برگرداند،وحدت و هم دلی را برگرداند.

سید فتحعلی بزرگمهر در ادامه افزود؛موحدآمده است تا کارهای ناتمامی که با شعار های توخالی به مردم وعده داده شد و عملی نشد این کارها را عملی سازد.

وی گفت؛بله احاده حیثیت موحد این است وگرنه موحد ن نیاز به مال دارد نه نیاز به منال دارد نه نیاز به پست و مقام دارد.

دکتر بزرگمهر در ادامه افزود؛دلسوزی موحد نسبت به جوانان،مدیران،پزشکان، دانشجویان و… باعث شد بیایید و حق و حقوقی که در مدت این چهار سال از ما گرفتند،برگردانند.

وی با اشاره به اینکه شعار های زیادی دارند میدن که موحد ۱۶ سال چکار کرد،اظهار داشت:در جواب یکی از دوستان که در قلعه رئیسی صحبت کرده بود گفتم تو از روی پل رودخانه کلات رد میشید،تو جاده آسفالت حرکت میکنید،وارد دهستان میشید،بعد وارد بخش میشید،گوشی موبایل تون رو به برق میزنید و شارژ میکنید ، قهوه اسپرسو تون را هم میخورید بعد میگید فلانی گاز کشید،گاز را اقای بزرگواری کشید شما دارید تمومش میکنید.

وی در ادامه افزود؛این همه خدمات نادیده گرفته شده فقط یه شیر گاز را باز کردید.

دکتر بزرگمهر گفت؛موحد همان کسی است که به قول خودش که من این راهم از اقای بزرگواری تحقیق کردم روزی کهگیلویه بزرگ را تحویل گرفت که تعداد ۱۱۳۰ روستا فاقد برق و گاز بود و روزی که مجلس را تحویل اقای بزرگواری داد تمامی این روستا ها دارای برق و بیش از ۷۰۰ روستا گاز داشت.

سید فتحعلی بزرگمهر گفت؛عزیزان اگر می خواهید نقد کنید خواهش میکنم برید تحقیق علمی انجام بدهید.

وی افزود؛یکی از دوستان عزیز و بزرگوار که واقعا باید تاسف خورد میگوید که اقای موحد ۱۶ متر برق کشید؟۱۶ متر جاده کشید؟۱۶ تا درخت زدید ؟ بابا دینمان و ایمانمان کجا رفت.

سردار بزرگمهر گفت؛تو همین منطقه سرفاریاب ما که پشت کوه سیاه قرار دارد من یادم است مردگان ما را با لودر میبردند،اقای موحد به وزیر نفت تعهد کتبی داد که همه ی مسئولیت این جاده را بر عهده میگیریم و این جاده باید احداث شود،اگر میخواهیم نقد کنیم خدا را هم در نظر بگیریم.

وی در ادامه افزود؛بله زمانی که موحد گمنامانه کار انجام میداد شبکه دنا نبود،فضای مجازی نبود که قول جوانان عکس بگیرند و بنویسند کورسا یهویی،در سکوت رسانه ای در سکوت اخباری و بدون هیاهو و شانتاژ تبلیغاتی اقای موحد کار خود را برای خدمت گزاری به مردم انجام میداد.

دکتر بزرگمهر گفت؛شعار میدن خصوصی کار میکنه اقای موحد، اگر خصوصی کار کنه زیر سواله و اگر عمومی کار کنه زیر سواله‌‌.

وی در پایان افزود؛ما این احساس مسولیتی که اقای موحد برای برگرداندن عزت کهگیلویه دارد را بهش تبریک میگویم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت