پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 68615

دستگیری ۲سارق با ۲۲ فقره سرقت در گچساران

سرهنگ سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو و موتورسیکلت در شهرستان گچساران، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ سارق محتویات داخل خودرو و موتورسیکلت با اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، سرهنگ سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو و موتورسیکلت در شهرستان گچساران، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۲۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت