پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 70004

برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در ۱۵ نقطه کهگیلویه و بویراحمد+توصیه های حجت‌الاسلام صفدر پناهی 

مسوول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کگهیلویه و بویراحمد گفت: فردا نماز جمعه در ۱۵ نقطه کهگیلویه و بویراحمد برقرار است.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام صفدر پناهی با اشاره به برخی شایعات در خصوص برگزار نشدن نماز جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اپیدمی ویروس کرونا اظهار کرد: فردا نماز جمعه در سراسر استان برپا می‌شود.

وی گفت: وقتی فردا در شهر تهران نماز جمعه برپا می‌شود در استان ما هم نماز جمعه برگزار می‌شود و در ۱۵ نقطه استان نیز چنین خواهد بود.

این مسوول افزود: قرار است همه مصلاها و اماکن برگزاری نماز جمعه در سراسر استان توسط مرکز بهداشت ضد عفونی شوند همچنین از نمازگزاران درخواست می‌کنیم که خودشان رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند مهر و جانماز شخصی به همراه داشته باشند؛ دستورات پزشکی را که طی چند روز اخیر از سوی مسوولان داده شده از جمله دست ندادن و روبوسی نکردن را هم رعایت کنند.فارس

 

تکمیلی///////

حجت‌الاسلام صفدر پناهی گفت:طبق آخرین دستورالعمل  و شیوع ویروس کرونا نماز جمعه شهر یاسوج فردا ۹ اسفند برگزار نمی‌شود.

در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به بیماری کروناویروس در استان نماز جمعه برگزار می‌شود؟ اظهار کرد: طبق آخرین دستورالعمل  و شیوع ویروس کرونا نماز جمعه شهر یاسوج فردا ۹ اسفند برگزار نمی‌شود.

وی گفت: در بقیه نقاط استان نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مسؤولان بهداشتی درمانی دیگر شهرستان‌های نظری مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه داشتند نماز جمعه این مناطق هم برگزار نمی‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت