پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 70454

تشکیل کمیته برنامه ریزی و آماده سازی بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برای شرایط اضطراری

کمیته برنامه ریزی و آماده سازی بخش های مختلف بیمارستان برای شرایط اضطراری تشکیل شد.

صدای جنوب:

با توجه به احتمال افزایش موارد مشکوک و بیماران تایید شده و مبتلا به کرونا ویروس در روزها و هفته های آینده، در راستای آمادگی برای رویایی با هر گونه شرایط جدید کمیته اضطراری بیمارستان امام خمینی(ره)  دهدشت تشکیل شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛ کمیته اضطراری برنامه ریزی و آماده سازی بخش های مختلف بیمارستان تشکیل شد.سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در ابتدای این کمیته گفت: صمیمانه از تلاش و خدمات صادقانه همه همکاران در مجموعه بیمارستان و در راس آن دکتر محمدطاها خادمی ،پزشکان،همه مسئولین واحدهای مختلف، کادر درمانی و پشتیبانی در جهت تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و درمان بیماران تقدیر و تشکر می نمایم و قطعا کارهای صورت گرفته در شرایط حاد و تنگناهای مالی از قبیل راه اندازی بخش عفونی در ساختمان اورژانس قدیم وتامین تجهیزات و کادر درمانی،حراستی و خدماتی  بسیار ستودنی و ماندگار است.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان از پیگیری مداوم جهت تامین تجهیزات پزشکی و نیرو درمانی ،حراستی و خدماتی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در مورد تامین نیرو انسانی و تجهیزات پزشکی کارهای بسیار خوبی صورت گرفت که انشاالله در اسرع وقت محقق می یابد.

وی هدف از تشکیل این کمیته ارزیابی و آماده سازی بخش های مختلف بیمارستان در خصوص احتمال افزایش افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا عنوان کرد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در این کمیته اذعان کرد: قطعا تلاش و خدمت صادقانه همه همکاران گرامی در ذهن مردم شریف کهگیلویه باقی می ماند و قدردانی سرپرست شبکه را از پرسنل و پزشکان بیمارستان را باعث ترغیب و تشویق اساسی و دلگرمی در جهت خدمت  مطلوب تر به مردم عنوان کرد.

دکتر محمد طاها خادمی در ادامه گفت:حضور پزشکان، کادر درمانی و نیروهای پشتیبانی در خط مقدم این بیماری منوط به تامین تجهیزات مورد نظر برای حفاظت شخصی همکاران دانست و برنامه ریزی در جهت کاهش ساعت کاری پرسنل ،تبیین پروتکل های ابلاغی وزارت و دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری کرونا،تمهیدات لازم جهت تامین نیروهای خدماتی و حراستی،استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیجی در جهت جلوگیری از تردد غیره ضروری در محیط بیمارستان در راستای پیشگیری و مراقبت از مردم شریف شهرستان را بسیار ضروری و مهم دانست.

در ادامه این جلسه  مدیر داخلی ،مدیر پرستاری ومسئولین واحدهای مختلف درمانی و پاراکلنیکی و پشتیبانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و درپایان این کمیته اضطراری در راستای احتمال افزایش موارد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا در روزها و هفته های آینده بخش های را به اولویت در خصوص این امر اختصاص و مصوباتی در همین کمیته تصویب نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت