پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 70573

دومین مرحله توزیع بیش از ۱۰هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دومین مرحله توزیع بیش از ۱۰هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه صورت گرفت.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دومین مرحله توزیع بیش از ۱۰هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه صورت گرفت.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد:در راستای هماهنگی های صورت گرفته  و به منظور ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه دومین مرحله تامین بیش از ۱۰هزار لیتر محلول ضدغفونی کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد.

طیب زادگان افزود: این حجم از محلول ضدعفونی کننده آب ژاول صبح امروز و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت تا نسبت به ضد عفونی کردن سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات ونهادها وهمچنین خانوارهای روستایی با نظارت خانه های بهداشت اقدام لازم صورت پذیرد.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان کهگیلویه به جهت همکاری در این امر مهم تقدیر و تشکر کرد وافزود: تقاضای ما از مردم این است که به توضیحات متصدیان بهداشتی توزیع و مصرف این محلول ضد عفونی کننده  توجه نموده و بگذارند تا سطح شهرها وروستاها توسط  افراد مرتبط با این امر گندزدایی و ضدعفونی شوند.۹/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت