پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1398 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 70675

خیر دهدشتی، مستاجران خود را از پرداخت اجاره اسفند و فروردین معاف کرد

کرونا آمد و تمام برنامه ریزی و امید کسبه ای که بیش از ۱۱ ماه برای رسیدن ایام عید و فروش اجناس خود لحظه شماری می کردند را به هم ریخت.

صدای جنوب:

کرونا آمد و تمام برنامه ریزی و امید کسبه ای که بیش از ۱۱ ماه برای رسیدن ایام عید و فروش اجناس خود لحظه شماری می کردند را به هم ریخت.

حالا این کسبه بیش از هر زمانی نیازمند حمایت هستند و به دلیل شرایط بسیار سخت حاکم بر بازار و حتی تعطیلی صنوف نیازمند یاری هستند.

از همین رو ،مالک دو باب مغازه در بهترین نقطه شهر دهدشت از دریافت اجاره بهای اسفندماه و فروردین ماه از مستاجرین خود به دلیل وضعیت بازار ناشی از ویروس کرونا خودداری کرد.

به گزارش صدای جنوب،این فرد خیر که نخواست نامش فاش شود گفت:متاسفانه ویروس کرونا وضعیت بغرنجی را برای کسبه ایجاد  نموده است و ما موجران باید در این شرایط دست انها را بگیریم.

وی ادامه داد حتی بعداز فروردین ماه اگر وضعیت به همین منوال باشد اجاره ای نخواهم گرفت.

خیر دهدشتی افزود:بخشش در راه خدا اجری دو چندان دارد .

وی با انتقاد از برخی کسبه که در این مدت و به واسطه تعطیلی برخی از صنوف از جمله بازار روز قیمت های خود را زیاد کرده اند گفت:اگاه باشید که این پولها خوردن ندارد و ما باید هم نوعی خود را د ر این شرایط نشان دهیم.

این فرد از مسیولان خواست به فکر کسبه ای باشند که تعطیل شده اند زیرا انها هم قسط دارند و ز و بچه دارند و نباید در این شرایط رها شوند.

صدای جنوب اماده انتشار هم نوعی و نوع دوستی سایر افراد خیر در کهگیلویه بزرگ است….

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت