پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 70712

پیام تسلیت مسئولین شهرستان لنده در پی درگذشت مادر شهید فریدون عوض پور

مسئولین شهرستان لنده با صدور پیامی درگذشت مادر شهید فریدون عوض پور را تسلیت گفتند .

صدای جنوب 

پیام تسلیت امام جمعه شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

خانواده شهیدعوض پور
درگذشت مادر گرامیتان که نمونه کاملی از صبر ومقاومت وایمان بودند، موجب تاثر و تالم گردید.
مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام وانقلاب اسلامی فداکردند، اسوه های واقعی گذشت وایثارهستند که به برکت اعتقادات پاک به ائمه اطهار و الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها،فرزندان شجاع،بصیر، مومن وانقلابی تربیت کرده و دردفاع از آرمانها، تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند.
اینجانب مصیبت وارده را به شما وجمیع منسوبین، تسلیت گفته واز درگاه خداوندمتعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندشهیدش وبرای عموم بازماندگان صبر واجر مسئلت می نمایم.
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

سیدهدایت محمودی
امام جمعه شهرستان لنده

 

پیام تسلیت فرمانده محترم سپاه ناحیه لنده

بسم الله بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید والا مقام فریدون عوض پور سلام علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند ، در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست .

با کمال تاسف و تاثر ، خبر درگذشت ناگهانی مادر بزرگوار و با تقوا ، اسوه صبر و ایثار ، ام الشهیدان ، مادر گرامی شهید والامقام فریدون عوض پور  را که با مشیت الهی ، بی صبرانه به دیدار فرزند شهیدش شتافت و به لقاء الله پیوست ، موجب غم و اندوه اینجانب گردید .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز ، به خانواده معظم شهید و سایر بازماندگان ، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حَشر  با حضرت فاطمه زهرا( س)  و فرزند شهیدش و برای خانواده بزرگوار شهید ، صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده

 

پیام تسلیت فرماندار شهرستان لنده

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت اسوه صبر و ایثار، بانوی مومنه خانزاده رستم پور، مادر فداکار شهید والامقام فریدون عوض پور از دلاوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان اینجانب شد.

زنده یاد بانو خانزاده رستم پور از جمله مادران عزتمند شهدا بود که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و با تأسی به سیره‌ی حضرت صدیقه‌ی کبری، فاطمه زهرا (س) فرزند شجاع و انقلابی خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب و کیان ایران اسلامی، تقدیم اسلام نمود.

مادران معظم شهدای والا مقام، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان‌های شهدا و گوش به فرمان ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ های محترم و سوگوار عَوض پور و رستم پور، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت گفته و از درگاه ایزد مَنان برای آن فقیده سعیده؛ رحمت واسعه، رضوان اِلهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صَبر و اَجر مسئلت دارم.

سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده

 

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده معظم شهید والا مقام فریدون عوضپور
سلام علیکم
با کمال تاسف وتاثر فراوان خبر درگذشت مادر بزرگوار وبا تقوی
ام الشهید مادر گرامی شهید والا مقام فریدون عوضپور را که مدت زمان زیادی در بستر بیماری بود با مشیت الهی بی صبرانه به دیدار فرزند شهیدش شتافت و به لقا الله پیوست موجب غم و اندوه اینجانب و تمامی همکارانم در بنیاد شهید و امور ایثارگران گردید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز به خانواده معزز شهید وسایر بازماند گان برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی وحشر با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای خانواده بزرگوار شهید و مردم ولایت مدار شهرستان لنده صبر واجر وسعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
افراخته
رئیس بنیاد شهید وامورایثار گران شهرستان لنده

 

پیام تسلیت ریاست محترم بانک صادرات شهرستان لنده

خانواده محترم عوضپور

ارتحال مادر شهیدعوضپور تسلیت باد.

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است.

مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری بر سینه تمامی مادران معزز شهداست.

ضمن عرض تسلیت به آن خانواده محترم، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مؤمنه، مادر بزرگوار «شهیدعوض پور » ادای احترام می کنم و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.

امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

(علی عمرانی فر)

 

پیام تسلیت شهردار لنده

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

خانواده محترم شهید عوض پور

درگذشت مادرمکرمه ومومنه تان را تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت ومغفرت برای آن مادر سفرکرده مسألت می نمایم . امیدهست بافرزند شهیدش محشورباشد. انشاءالله .

مختار مشهدی زاده شهردار لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت