پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1398 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 71109

عزم راسخ مسئولین حوزه سلامت کهگیلویه در غربالگری مسافرین در مبادی ورودی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه عصرامروز از ایستگاه غربالگری بیماری کرونا واقع در محل پلیس راه قدیم بهبهان -دهدشت بازدید کرد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه عصرامروز از ایستگاه غربالگری بیماری کرونا واقع در محل پلیس راه قدیم بهبهان -دهدشت بازدید کرد.
به گزارش صدای جنوب، محمد طاهر طیب زادگان در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت اصول پیشگیرانه و اولیه بهداشتی و همچنین عدم حضور در اجتماعات و رعایت اصل در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، از عموم مردم شهرستان کهگیلویه خواست تا در راستای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از مناسبات و سنتهای معمول و مرسوم نوروز که مبتنی بر حضور فیزیکی و اجتماعی به خصوص حضور در اجتماعات فامیلی و محلی است جدا خودداری نمایند.
وی در پایان از عزم راسخ مسئولین حوزه سلامت شهرستان در غربالگری مسافرین در مبادی ورودی شهرستان خبر داد و افزود: در این غربالگری ها چنانچه متوجه موارد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس شویم آنها را به مرکز جامع خدمات سلامت شهید بهشتی در شهر دهدشت که محل نگهداری ۱۶ساعته می باشد راهنمایی کرده و در صورت عدم بهبود و تشدید علائم به بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت منتقل خواهند شد .

برپایه گزارش صدای جنوب،در روزهای گذشته چگونگی غربالگری مسافرین در ورودی شهرستان بویژه از مسیر بهبهان یا گچساران به دهدشت موجب نگرانی شده بود.

  

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت