پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1399 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 72658

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛

تولید و انتشار ۴فیلم کوتاه با موضوع کرونا در حوزه هنری استان

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار۴فیلم کوتاه با موضوع مقابله با کرونا در این نهاد خبر داد.

صدای جنوب:

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار۴فیلم کوتاه با موضوع مقابله با کرونا در این نهاد خبر داد.

شریف اسلامی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، هنرمندان حوزه هنری تلاش کردند تا به شیوه های مختلف و با تولید آثار هنری تاثیر گذار، به مسئولیت اجتماعی خود در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عمل کنند.

اسلامی بیان داشت: باتوجه به شرایط حاکم بر کشور از ابتدای اسفندماه تلاش کردیم تا از انجام هرگونه فعالیت هنری اجتماع محور خودداری شود و در عوض به سمت تولید محتوا در زمینه های مختلف برای فضای مجازی گام برداشتیم.

وی تصریح کرد: در این راستا در حوزه فیلم تاکنون ۴فیلم کوتاه متناسب با فضای مجازی با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین فداکاری های پرسنل درمانی استان تولید و از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

اسلامی افزود: فیلم کوتاه پاکبان ضد ویروس نیست به کار گردانی سعید کریمی ، اشک های یک پدر و خواهش به کارگردانی سید جواد هادی اصل و همچنین انیمیشن آخرین عید دیدنی عناوین فیلم های تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این مدت است.

وی اظهار داشت: هم اکنون سه اثر کوتاه دیگر و یک فیلم مستند از کل پروسه مقابله با کرونا در استان در دست تولید است.

رئیس حوزه هنری استان بیان داشت: علاوه بر این فراخوان تولید فیلمهای کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن با موضوع پیشگیری از کرونا و ایثار و فداکاری پرسنل درمانی استان نیز منتشر شده و از آثار تولید شده در این زمینه حمایت می شود.

وی با اشاره به مانایی و تاثیرگذاری زبان هنر افزود: ایجاد و تقویت امید و نشاط در جامعه در دوران فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن مردم، یکی از مولفه های مهم در مقابله با ویروس کروناست که تلاش می کنیم با تولید آثار هنری مرتبط، حداقل قدم کوچکی در این راستا برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت