پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1399 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 74127

استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

۳۶ جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا در استان برگزار شده/سه موضوع استان را تهدید می کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد قابل توصیف استان در مبارزه با کرونا، از وجود ۳ تهدید در استان در حال حاضر خبر داد.

صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد قابل توصیف استان در مبارزه با کرونا، از وجود ۳ تهدید در استان در حال حاضر خبر داد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رسیدن به جایگاه خوب مبارزه با کرونا در استان همه دست به دست هم دادیم که باید بیش از همه از مردم استان به دلیل همراهی‌ها قدردانی کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رتبه اول استان در غربالگری در حالی بوده که ۴۴ درصد از استان مناطق روستایی و صعب‌العبور است.
وی گفت: با همه این مشکلات اقدامات بسیار خوبی انجام شده و آموزش و پرورش استان هم با همه تنگناهایی که بوده عملکرد خوبی در آموزش مجازی داشته است.
مسؤول ارشد اجرایی در استان با بیان اینکه بیماریابی در مقیاس گسترده‌ای صورت گرفته است، افزود: در حالی که کمبودهای زیادی در استان بود آزمایشگاه نداشتیم، حتی بزرگترین بیمارستان ما رادیولوژی دیجیتال نداشت و فاقد سی‌‌تی‌‌اسکن بود، با همه این کمبودها خدمات خوبی ارائه دادیم.
وی با بیان اینکه روزانه جواب ۳۶۰ نمونه داده می‌شد، افزود: هر چند در روند آزمایش‌ها مشکلی پیش آمد و به علوم پزشکی استان با این همه خدمات جفا شد اما با این وجود از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آزمایشگاه آن شهر تشکر می‌کنیم.
استاندار در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه مشکلاتی در استان داریم که از دکتر حریرچی می‌خواهیم نسبت به رفع آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند که امیدواریم نسبت به تکمیل آن‌ها از سوی وزارت بهداشت تسریع شود.
وی از حریرچی خواست تا وزارت بهداشت در خصوص دانشکده پرستاری و دندانپزشکی همکاری بیشتری داشته باشد و در ادامه گفت: انتظار داریم که از پرسنل زحمت‌کش بهداشت و درمان استان به دلیل شرایط سخت کاری حمایت بیشتری شود.
استاندار با بیان وضعیت خوب استان در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: سه موضوع استان را در حال حاضر تهدید می‌کند، یکی آب و هوای خوب استان که ممکن است مسافرت‌ها در فصل اردیبهشت و خرداد به استان زیاد شود، دومین موضوع کوچ عشایر که به زودی شروع می‌شود و همچنین برداشتن ترددهای بین استانی که انتظار است همه در این خصوص هوشیارانه عمل کنیم.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۶ جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا در استان برگزار شده، تصریح کرد: از مجموع این جلسات تعداد ۳۸۳ مصوبه داشتیم که ۳۷۹ مصوبه اجرایی شده و تنها ۳ مصوبه در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت