پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1399 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 74231

ضیافت همدلی در ماه مهمانی خدا/دست مهربانی برای یاری نیازمندان کهگیلویه /شما هم در این کار خیر سهیم شوید

رزمایش همدلی در ماه ضیافت الهی دستان خیر را برای یاری نیازمندان فرا می‌خواند .شما هم در این کار خیر سهیم شوید.

صدای جنوب:

 با شیوع کرونا از ابتدا بسیج همگانی برای مقابله با این ویروس آغاز شد و با وجود همه خسارات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در پی داشت اما باعث راه انداختن دریای همدلی برای رفع کمبودها و کمک به نیازمندان شد.

ضدعفونی اماکن عمومی، معابر و کوچه‌ها برای پیشگیری از شیوع از اقداماتی بود که توسط گروه‌های جهادی، نیروهای بسیج، اقشار مردمی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت گرفت.

پس از آن طرح‌ فاصله‌گذاری اجتماعی برای کمک به قطع زنجیره انتقال اجرایی شد و در راستای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح اصناف به خوبی وادر عمل شدند.

بسیج دانشجویی از نهادهای پیشگام در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا بود فعالیت بسیجیان از ابتدای ورود ویروس تاکنون به صورت مستمر و در قالب طرح‌های ابتکاری شکل گرفته و ادامه دارد.

پویش‌های مردمی بسیج سردمدار حدکت‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه‌ای شد که نه تنها برای مبارزه با کرونا در سنگر پیشگیری از شیوع فعالیت دارند بلکه قشرهای آسیب دیده را از حمایت خود محروم نکردند.

راه‌اندازی «ایستگاه ویتامین» خدمتی متفاوت در سنگر مبارزه با کرونا بود که در آن جوانان بسیجی برای تأمین ویتامین بیماران و کادر درمانی دست به کار شدند.

 

 

ایمان الهی در خصوص این طرح گفت: جوانان بسیجی با همکاری خادمان شهدا برای خدمت به کادر درمان و بیماران کرونایی شهرستان مشغول فعالیت هستند.

جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه تصریح کرد: در این طرح جهادی روزانه افزون بر ۶۰ کیلوگرم میوه از قبیل پرتقال و هویج خریداری و پس از آبگیری طی چندین مرحله در بیمارستان توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به ویتامین و آبمیوه‌های تازه و طبیعی، ۱۵ دانشجوی بسیجی و اعضا خادمان شهدای استان به طرح کمک مومنانه رهبری لبیک گفتند.

ایمان الهی افزود: در این اقدام جهادی آب میوه‌هایی از جمله سیب، پرتقال و هویج را در فضایی کاملا بهداشتی و طبق استاندار‌های شبکه بهداشت و درمان تهیه و به بخش‌های کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زمینه‌های مختلف تولید ماسک، دستکش و ضدعفونی معابر شهری و روستایی نیز مشارکت داشته اند.

و اکنون با آغاز طرح همدلی مؤمنانه برای یاری نیازمندان در آستانه ماه رمضان پویش دیگری در بسیج دانشجویی شهرستان شکل گرفته تا خدمتی دیگر از این جوانان فعال شاهد باشیم.

فراخوان پویش «دستان خدا شویم» برای یاری نیازمندان بدین شرح است:«به یاری خدا و به مدد دستان و دل‌های پرمهر شما بناست با کمک‌های خود لبخندی بر لبان و امیدی در دل‌های هموطنان نیازمند جاری سازیم. به نیت صدقه و دفع بلا از خود و خانواده محترم در این کار خیر سهیم شوید.».فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت