پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 75273

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

استقبال بیش از ۱۲هزار نفر در استان از برنامه های فرهنگی مجازی کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقبال گسترده خانواده ها از برنامه های فرهنگی مجازی کتابخانه های عمومی استان در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس در استان خبر داد.

صدای جنوب:

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقبال گسترده خانواده ها از برنامه های فرهنگی مجازی کتابخانه های عمومی استان در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس در استان خبر داد.

یاسر رحیمیان گفت: طی مدت دو ماه ایام کرونا که منجر به تعطیلی کتابخانه های عمومی استان شدند، بیش از ۱۲هزار نفر در استان از برنامه های فرهنگی مجازی شرکت کردند.

وی اظهارکرد: مسابقه نقاشی با موضوع ” کرونا را شکست می دهیم” ، هشتگ در خانه می مانیم، پویش کتاب خوان مجازی با موضوع ” هرخانه یک کتابخانه ” و تهیه ویدئوهای معرفی کتاب توسط کتابداران با موضوع ” هرکتابدار یک کتابخوان” و انتشار در فضای مجازی، راه اندازی کانال و شبکه های مجازی کتابخوانان ویژه اعضاء با برگزاری نمایش خلاق کتابخوانی، اوریگامی و متن نویسی مجازی با موضوع مطالعه و ارسال به شبکه های اجتماعی از جمله برنامه های کتابخانه های عمومی استان در این ایام است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: این جشنواره با معرفی ۱۲ عنوان کتاب در رده های مختلف سنی از اوایل اسفند شروع شده و تا ۹ خرداد سال‌جاری ادامه دارد و نکته برجسته آن ثبت نام قریب به ده هزار نفر به صورت الکترونیک تا این تاریخ در جشنواره است که امید است تا پایان جشنواره استقبال کم نظیری در سطح استان از این جشنواره به عمل آید.

رحیمیان ضمن تقدیر از پیام های برخی از مسئولان استان در دعوت از مردم به شرکت در این جشنواره خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در چند دوره قبلی جشنواره کتابخوانی رضوی رتبه خوبی در سطح کشور به خود اختصاص داده و برگزیدگانی در سطح کشوری داشت و امیدوارم امسال نیز مردم با شرکت در این جشنواره جهشی فرهنگی در سطح ملی رقم بزنند.

وی بیان کرد: در حال حاضرهم فایل های صوتی،pdf کتب و منابع این جشنواره توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از طریق سایت های razavi.iranpl.ir ، samakpl.ir وyasoujpl.ir و همچنین لینک و نحوه ثبت نام این جشنواره قابل دسترسی است و البته به محض بازگشایی کتابخانه های عمومی، کتابها و دیگرمنابع مکتوب آن در دسترس مراجعین و اعضاء قرار می گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت