پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 78320

کاهش ۹۰درصدی تلفات برق در لنده/اجرای ۱۷کیلومتر خط دو مداره برای توسعه برق شهرستان

رئیس اداره برق شهرستان لنده از اجرای پروژه های مختلف در جهت کاهش تلفات ۹۰درصدی برق در شهرستان لنده خبرداد.

صدای جنوب

سید مالک رازنهان با اشاره به توسعه زیر ساخت های برق در شهرستان لنده گفت: با حمایت های خوب مدیرعامل شرکت برق استان امروز وضعیت زیرساختی برق در شهرستان لنده به نسبت سال های قبل از روند مطلوبی برخوردار است.

 

وی افزود: امروز بیش از ۲۵۰کیلومتر خط فشار متوسط و ۵۰کیلومتر خط فشار ضعیف و بیش از ۱۷کیلومتر خط دومداره در شهرستان لنده اجرایی شده است که توسعه زیرساختی برق را به بهترین شرایط رسانیده است.

 

رئیس اداره برق شهرستان لنده تصریح کرد: امروز شاهد پوشش۱۰۰درصدی روشنایی معابر و کوچه ها در مناطق مختلف شهری و بیشتر روستاها دارای جمعیت بالای پنج خانوار هستیم.

 

وی تاکیدکرد: قبل از انقلاب توسعه برق در این شهرستان  کمتر از ۱۰درصد بوده است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی امروز به بیش از ۹۹درصد رسیده است که این نشان از همت و تلاش در ۴۰سال گذشته در جهت خدمات رسانی به شهروندان است.

 

رازنهان گفت: تعداد مشترکین ما در ۳۰سال گذشته کمتر از ۵۰۰مشترک بوده است که امروز این رقم به بیش از هفت هزار و ۵۰۰مشترک رسیده است و این رقم در حال افزایش است.

 

وی در خصوص قطعی های برق در شهرستان لنده گفت: برخی از حوادث عامل قطعی بدون اطلاع هستند ولی در صوص قطعی های با برنامه که بیشتر در راستای توسعه شبکه و تقویت زیرساخت ها هستند با اعلام قبلی صورت می پذیرد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت