پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 79211

رئیس‌جهاد‌کشاورزی‌لنده‌خبر‌داد:

توسعه زیر ساختی کشاورزی و رونق تولید در راستای تحقق شعارسال+تصاویر

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اشاره به حمایت ویژه از بخش کشاورزی در راستای رونق تولیدو توسعه زیر ساختی کشاورزی از رونق تولید در دشت های این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب

حکمت الله همتی نژاد با اشاره به نقش کشاورزی در افزایش سطح تولیدات گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت و رونق تولید در بخش های کشاورزی ، این اداره تلاش های خود را معطوف به اجرای طرح های زیربنایی و زیرساختی برای توسعه بخش های مختلف کشاورزی و دامداری و دامپروری کرده است.

 

وی افزود: توجه به بخش کشاورزی به عنوان یکی از مولد ترین بخش های در رونق و تولید باعث شده است تا طرح آبیاری به دشت های همچون آبلش، دشت بن و دشت موگر مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: بررداشت گوجه، هنودوانه و گندم و جو از زمین های آبیاری شده در دشت آبلش و توسعه فراگیر این بخش باعث شده است تا رونق تولید در این دشت به درستی در مسیر اهداف پیش بینی شده قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: توجه به بحث سراب بندی ها و اجرای زیرساخت های فنی لازم برای تدوام بحث برنج کاری باتوجه به اینکه یکی از نیازهای مهم کشاورزان است باعث شده است تا این مهم به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

 

همتی نژاد گفت: احداث کانال های انتقال آب در مزارع کشت برنج باعث جلوگیری از هدر رفت ۶۰درصدی آب می شود و ایجاد سراب بندی ها نیز باعث تقویت منابع زیرزمینی آب و تامین آب پایدار برای بحث برنج کاری ها است.

 

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده تاکیدکرد:تلاش های خوبی امسال در جهت حمایت از بخش های تولیدی در حوزه کشاورزی، دامداری و دامپروری، تولید عسل و سایر بخش های کشاورزی در دستور کار است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت