پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آبان 1395 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 8074

دربی کهگیلویه و بویراحمد میزبان علی کریمی و محمد نوازی +جزئیات

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج از حضور علی کریمی و محمد نوازی به عنوان میهمان ویژه بازی تیم‌های زاگرس و نفت گچساران خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دو تیم هم استانی زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های دسته دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند تا با توجه به هم استانی بودن این دو تیم به عنوان «دربی » از آن یاد شود.
به گزارش صدای جنوب،تیم نفت و گاز گچساران در گروه A مسابقات با ۱۴ امتیاز و اختلاف ۳ امتیازی در رده ششم جدول قرار دارد و این روزها هم در مسابقات جام حذفی از موقعیت مناسبی برخردار است  اما زاگرس یاسوج با ۸ امتیاز در همین گروه در رده دهم قرار دارد و تاکنون نتایج این تیم چندان رضایت بخش نبوده است.
حال باید دید این دو تیم در بازی فردا چه نتیجه ای را از این بازی بدست خواهند آورد.
در همین خصوص خبرهایی از حضور محمد نوازی و علی کریمی دو بازیکن سرشناس تیم های پرسپولیس و استقلال و البته تیم ملی ، به عنوان میهمان ویژه این بازی  در یاسوج منتشر شده است
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج از حضور علی کریمی و محمد نوازی به عنوان میهمان ویژه بازی تیم‌های زاگرس و نفت گچساران خبر داد.
حمید کرمی عصر امروز به دربی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و نفت گچساران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.

سرمربی زاگرس یاسوج گفت: این دیدار فردا سه‌شنبه ۱۸ آبان در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار می‌شود که در آن علی کریمی و محمد نوازی پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس و استقلال مهمان ویژه هستند.

وی گفت: این دیدار فردا و از ساعت ۱۴ در یاسوج برگزار می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت