پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1395 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 8260

خبر خوش مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

استقرار تمام وقت پزشک متخصص گوش حلق وبینی در کلینیک امام سجاد(ع) وبیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: این پزشکان در رشته های مختلف درمانی از جمله زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی،مغز و اعصاب ، چشم و طب اورژانس هستند که برخی از این متخصصان جایگزین پزشکانی که در حال اتمام پایان طرح خود هستند می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از استقرار ۲۱ پزشک متخصص به مجموعه کادر درمانی شهرستان کهگیلویه تا اول آذر ماه خبر داد.

به گزارش صدای جنوب ، سید غفار شفایی ظهر امروز  در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار داشت:یکی از مشکلات همیشگی مردم سه شهرستان کهگیلویه،چرام ولنده  نبود  پزشک متخصص گوش حلق وبینی  بصورت تمام وقت بود که با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی وتلاش همکاران بالاخره از اول آذرماه پزشک متخصص گوش حلق و بینی   بصورت تمام وقت در بیمارستان امام خمینی و  کلینیک امام سجاد(ع) مستقر می‌شود.

سیدغفارشفایی بیان کرد:هم اکنون ۴۲ نفر پزشک متخصص در رشته‌های مختلف درمانی در کلینیک‌ها و بیمارستان امام خمینی دهدشت در قالب طرح تحول نظام سلامت  به مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده خدمات درمانی ارائه می‌کنند که از چندروز اینده پزشکان متخصص در رشته های جدید نیز به جمع کادر پزشکی  مراکز درمانی شهرستان  اضافه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: این پزشکان در رشته های مختلف درمانی از جمله زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی،مغز و اعصاب ، چشم و طب اورژانس هستند که برخی از این متخصصان جایگزین پزشکانی که در حال اتمام پایان طرح خود هستند می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی ازپزشکان مستقر دربیمارستان امام خمینی دهدشت به خاطر پایان دوره طرح شان از نیمه دوم آذرماه و اول دیماه از مجموعه کادر پزشکی شهرستان جدا می‌شوند، گفت : با استقرار متخصصان  جدید در شهرستان  شاهد تحول بزرگی در حوزه درمان شهرستان خواهیم بود.

شفایی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ پزشک متخصص زنان و زایمان در شهرستان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: از اول آذر ماه با اضافه شدن یک متخصص دیگر تعداد این متخصصین به ۵ نفر افزایش می‌یابد.

سید غفارشفایی با اشاره به اینکه هم اکنون یک نفر پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب بیماران سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده را ویزیت می کند، گفت: از مجموعه این ۲۱ نفر متخصص جدید یک پزشک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب نیز به کادر مرکز درمانی شهرستان اضافه می‌شود.

شفایی افزود: دو نفر رشته طب اورژانس دو نفر متخصص از همین مجموعه پزشکان جدید در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد:با بهره برداری از طرح های در حال اجرا رشدچشمگیری درحوزه بهداشت و درمان کهگیلویه رقم خواهد خورد.

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان های کهگیلویه چرام و لنده تحت پوشش درمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت و کلینیک‌های تخصصی این شهر قرار دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت