پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1399 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 82615

فرماندار کهگیلویه:

اعتبارات موجود جوابگوی هزینه های تیم هندبال فرازبام نیست

آیین تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت و همچنین تجلیل ازاصحاب رسانه کهگیلویه در خانه هندبال این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب :

فرماندار کهگیلویه درابتدای سخنان خود گفت:کهگیلویه در آستانه سالگرد رحلت آیت الله آمیراحمد تقوی قرار دارد و باید یاد ونام آن مصلح بزرگ همواره گرامی داشته شود.

علیرضا اتابک با قدردانی از مجیدپارسایی و مجموعه ورزشی فرهنگی فرازبام افزود :فرازبام افتخاری است درخطه جنوب و به مردم کهگیلویه و استان تبریک می‌گویم.

علی رضا اتابک که در آیین تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت و همچنین تجلیل ازاصحاب رسانه کهگیلویه سخن می گفت اظهار داشت :تیم داری سخت است وباید  واقعیت ها در این‌باره  گفته شود.

وی با اشاره به موفقیت مجموعه ورزشی فرازبام در رده های مختلف سنی درسطح کشور تاکید کرد:علیرغم همه محدودیت بایدبه این تیم کمک کنیم زیرا درجهت کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور این تیم برای شهرستان نقش اساسی دارد.

اتابک ادامه داد:باتوجه به حجم مشکلات هیات های ورزشی اعتبارات موجود  جوابگو نیست و مسئولان باید نگاه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه بدون اشاره به تیم فوتبال تام و انتقال آن به استان دیگری بخاطر مشکلات مالی تصریح کرد:این تیم  که توسط بخش خصوصی اداره می‌شد و پدیده ای هم بود براثر کمبودهای اقتصادی از مسابقات کناره گیری که قلب همه هواداران آزرده شد و نبایدفرازبام به سرنوشت دیگر تیم ها دچار شود.

وی افزود:امروز  باید در بخش دولتی و خصوصی به این تیم کمک شود.

اتابک، مطالبه گری اصحاب رسانه و عزم راسخ همه مسئولان وتلاش نماینده محترم کهگیلویه بزرگ را درسطح ملی ضروری عنوان کرد و گفت:  باید وحدت همگانی شکل بگیرد تا فرازبام دستاوردهای مهم خود را ادامه دهد.

علیرضا اتابک خاطر نشان کرد :سهم کهگیلویه باید در ورزش استان بیشتر تا به تیم هندبال فرازبام   کمک شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت