پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 82645

اطمینان خاطر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به مردم ٢ شهرستان گچساران و باشت/هیچ مانعی خللی در اتمام پروژه‌های  بخش کشاورزی ایجاد نخواهد کرد

الیاس تاج‌الدینی در سفر ‌یک‌روزه خود به دو شهرستان جنوبی کهگیلویه و بویراحمد، همچنین با همکارانش در مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز و خانه‌های ترویج دیدارهای جداگانه‌ای داشت و جدیدترین سیاست‌های بخش کشاورزی را با آنها در میان گذاشت و دغدغه‌های جهادی‌ها را شنید.

صدای جنوب :

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید از شهرستان‌های باشت و گچساران، وضعیت پروژه‌های غورک، خان‌احمد، دره‌باشت، چالموره و چاه‌تلخ، تنگ انگشترک، ماهور باشت و بخش‌هایی از پروژه فاز دوم تأمین آب و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری اراضی امام‌زاده جعفر را بررسی و برای تکمیل و رفع نواقص این طرح‌های مهم حوزه آب و خاک دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش صدای جنوب ، الیاس تاج‌الدینی در سفر ‌یک‌روزه خود به دو شهرستان جنوبی کهگیلویه و بویراحمد، همچنین با همکارانش در مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز و خانه‌های ترویج دیدارهای جداگانه‌ای داشت و جدیدترین سیاست‌های بخش کشاورزی را با آنها در میان گذاشت و دغدغه‌های جهادی‌ها را شنید.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی همچنین در این سفر یک روزه بعد از بازدیدهای میدانی و جلسات فشرده با پیمانکاران و عوامل اجرایی پروژه‌ها، به اتفاق مدیر شهرستانی‌اش با فرماندار گچساران دیدار کرد و تصمیمات خوبی برای ادامه خدمات جهاد و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا اتخاذ شد.

تاج‌الدینی در این دیدار با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای در بخش کشاورزی نباید به هیچ بهانه‌ای تعطیل شود، گفت: هر چند اعتبارات با محدودیت‌های جدی مواجه هستند اما در سال جهش تولید، هدف مشترک همه ما ایجاد یک جهش عملی و واقعی در بخش تولید است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرماندار گچساران گفت: بنای شما همواره حمایت از بخش کشاورزی بوده و کارهای خوبی هم انجام شده اما حقیقتا انتظار ما توجه ویژه و بیشتر به پروژه‌های بخش کشاورزی و تزریق اعتبارات شهرستانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین بیان کرد: همان‌طور که تا الان با وجود سیل و تحریم و کرونا توانستیم سربلند باشیم در ادامه مسیر خدمت به مردم نیز هیچ مانعی نباید انگیزه همکاران من را کمتر کند.

هیچ مانع و بهانه‌ای، خدمات جهاد در گچساران را تعطیل نمی‌کند

وی اظهار امیدواری کرد که به زودی پروژه‌های بزرگ و مهمی را در بخش کشاورزی تحویل مردم می‌دهیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد که با حمایت استاندار، نه سال آخر دولت و نه مشکل به وجود آمده برای نماینده گچسارانی‌ها، خللی در اتمام پروژه‌های  بخش کشاورزی شهرستان‌های گچساران و باشت ایجاد نخواهد کرد.

تاج‌الدینی با اشاره به وابستگی برخی پروژه‌های جهاد کشاورزی به تأمین آب از سوی شرکت امور آب منطقه‌ای از  فرماندار خواست تا شرایطی را فراهم کند که این شرکت در گچساران، بتواند به تعهدات خود عمل کند و تأخیری در اتمام پروژه‌هاو تحویل آن‌ها به مردم به وجود نیاید.

فرماندار گچساران نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی به شهرستان تحت مدیریتش، گفت: جای تعارف نیست و حقیقتا جهاد کشاورزی هم کار کرده و هم خیلی خوب کار کرده است.

علی خوان‌پایه افزود: اعتقاد قلبی من این است که هر چه اعتبارات را به سمت فعالیت‌های جهاد کشاورزی سوق ببریم، منافع آن برای مردم ملموس‌تر و مؤثرتر است و برای همین هر حمایتی لازم باشد، انجام می‌دهم.

فرماندار گچساران، مدیریت ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را توانمند، پای‌کار و پیگیر توصیف کرد و ادامه داد: در چند سال اخیر خدمات دولت به مردم در گچساران قابل توجه بوده که بخش عمده این موفقیت‌ها در حوزه کشاورزی و آب بوده است.

خوان‌پایه در بخش دیگری از صحبت‌هایش از روند توسعه‌ای شهرستان گچساران با محوریت غلام‌رضا تاجگردون، نماینده مردم در مجلس گفت و اذعان کرد: اکنون مطالبات و دغدغه‌های مردم از جاده و راه و برق به اینترنت و سرعت اینترنت تغییر کرده و این یعنی اینکه در این شهرستان واقعا به مردم خدمت شده و باید قدردان باشیم.

هیچ مانع و بهانه‌ای، خدمات جهاد در گچساران را تعطیل نمی‌کند

وی کاهش محسوس تصادفات و  مهاجرت معکوس از شهر به روستاها را نشانه‌های از عمران و آبادانی در گچساران برشمرد.

در ادامه این نشست، وضعیت پروژه‌های جهاد کشاورزی در حوزه آب و خاک، به ریز بررسی و هماهنگی‌های لازم برای فعال کردن پروژه‌های تعطیل، نیمه فعال و همچنین اتمام و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا انجام شد.

عبدالعلی بهاالدینی، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی در این سفر، الیاس تاج‌الدینی را همراهی کرد.

گزارش‌های تکمیلی از برنامه‌های مقام ارشد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در سفر به دو شهرستان باشت و گچساران منتشر می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت