پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1399 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 84487

مشروح خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد

نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار ‌شد.

صدای جنوب :

مشروح خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرهای استان:

آیت‌الله سیدنصیر حسینی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دوران طلایی و پرافتخاری است این جنگ از سوی استکبار جهانی طراحی و از توسط رژیم بعث عراق اجرا شد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استکبار از راه‌انداری این جنگ چندین هدف داشت یکی ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، تصرف خاک کشور، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و هدف دیگر جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود.

 

وی با بیان اینکه در شرایط دشواری جنگ تمام عیار به ملت ایران تحمیل شد؛ افزود: رژیم بعث عراق به طور همه جانبه از سوی استکبار جهانی حمایت می‌شد در حالی که ایران نمی توانست سیم خاردار و دیگر  تجهیزات نظامی تهیه کند.

 

نماینده‌ ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در چنین شرایطی ملت ایران به میدان آمدند و با رشادت‌های خود سرافرازی، عزت و افتخار کسب کردند. مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس ایمان و معنویت، وحدت و انسجام و تبعیت از ولایت فقیه بود.

 

آیت‌الله حسینی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و دشمنان درس عبرت است چون می‌توانیم با وحدت و ایمان و انسجام و تحت رهبری ولایت فقیه در مقابل جهان  و استکبار بایستیم و پیروز شویم.

 

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دفاع مقدس به دشمنان درس مقاومت و ایستادگی مردم ایران را ثابت کرد و اگر مقاومت جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس، نبود عزت و اقتدار کنونی هم حاصل نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروزه با پیشرفت‌های نظامی بیشتر می‌تواند مقابل دشمنان ایستادگی کنند و دشمنان بدانند اگر تجاوزی و تعدی انجام دهند ضربات ایران ده‌ها برابر کوبنده‌تر از دوران دفاع مقدس خواهد بود

 

وی خطاب به مسؤولان و مردم گفت: مردم و مسؤولان بدانند که برای بقای نظام و انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و خیانت به خون شهدا مجازات سنگین و سختی به دنبال دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهم استان در دوران دفاع مقدس پرافتخار است و نسبت به جمعیت بیشتر اعزام را داشتیم حدود ۳۵ هزار رزمنده از استان اعزام شدند، ۱۳ هزار جانباز و بیش از ۳۰۰ آزاده و بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که مایه افتخار است مردم استان و ملت ایران بازهم برای نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی آماده ایثار و فداکاری و جانفشانی هستند.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: اهانت به پیامبر(ص) نتیجه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی است که دشمنان گستاخ شدند این‌ اهانت‌ها نشانه ضعف اروپا است و با این کار خود را خار و ذلیل می‌کنند.

 

****

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود از مصادیق تقوا است که باید و واجب است در دستور کار مردم قرار گیرد.

 

وی در ادامه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی واجب است و با توجه به حساسیت بالای ویروس کرونا از تاکیدات موکد وزارت بهداشت است که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی توصیه شده است.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: در استان ما بیمارستانها در پذیرش بیماران کرونایی پر شده و بر ایجاد بیمارستانهای کمکی تمهیدات لازم را به کار گرفته‌اند که با توجه به ضعیف بودن امکانات در بخش ما باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را بر زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در دستور کار قرار گیرند.

 

وی گفت: باید بدانیم سند ۲۰۳۰ برای منحرف کردن آموزش و پرورش ما ایجاد شده و این سند تهدیدی جدی است.

 

راوند افزود: استقلال فرهنگی و استقلال آموزش و پرورش ما باید مستقل باشد و با توجه به اینکه در بخش‌های از این سند در حال اجرایی است این اجرایی یعنی تربیت فرزندان ما در کشور ما بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای غرب آن هم در کشور خودمان که تهدیدی جدی بر آینده کشور است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: سند ۲۰۳۰ مسئله نفوذ در آموزش و پرورش و تربیت غربی دانش آموزان ما خواهد بود و این سند ۱۷ آرمان را در بر دارد که یکی از این آرمان‌ها حاکمیت الگویی جدید از لیبرال دموکراسی غربی با شیب ملایم و آرام در آموزش و پرورش شروع می‌شود که همه ابعاد زندگی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ما را هدف قرار می‌گیرد.

 

وی یادآوری کرد: اگر دانش‌آموزان ما که آینده نگرهای کشور ما هستند فرهنگ آنها غربی شود باعث نزدیکی فروپاشی ملت خواهد شد و می‌طلبد که فرهنگیان دقت لازم را داشته باشند که شاید بحث نفوذی تا منطقه ما هم بیاید.

 

راوند اذعان داشت: باید تذکرات مقام معظم رهبری را مورد توجه داشته باشیم و اصرارمان بر این باشد که در طول هفته از روحانیون استفاده کنیم و پرورشی ما باید فعال شود تا در برابر شبهات دشمنان که به آموزش و پرورش وارد می‌کند و نفوذی که ممکن است بیفتد بیدار باشیم.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه ۲۹ روز از آشکارسازی روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد و آل خلیفه نیز اقدام به این عمل ننگین کرد، افزود: مردم و شیعیان بحرین اعلام انزجار کردند و رهبرشان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیانیه داده و برائت جسته اما به احتمال زیاد کشورهای آفریقایی، سومالی، سودان، عمان و عربستان جزء کشورهایی باشند که به این عمل ننگین تند بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: اینها جزو خشم مردمشان جزء نفرت آزادی‌خواهان جهان و مردم خودشان را برای خودشان به ارمغان نمی‌آورند و این تنفس مصنوعی دادن به رژیم غاصب صهیونیستی دوامی ندارد و رژیم غاصب صهیونیستی صدرصد سقوط خواهد کرد و مردم دنیا آینده‌ای بدون این رژیم جعلی و غاصب را ان شا‌الله تجربه خواهند کرد و این نفرتی است که برای حاکمان این کشورهای غربی از مردمشان نصیب‌شان می‌شود.

 

حجت‌الاسلام راوند امام جمعه دیشموک به افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت خودرو در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت خودرو یکی از نارضایتی‌های عمومی در بین مردم است که کیفیت پایین ماشین‌ها و انحصار طلبی بعضی از افرادی که در خودرو یا خودروسازی کار می‌کنند و از سوی دیگر این کالای مهم و راهبردی و اینکه حمل و نقل کشور فرسوده شده و تقاضا زیاد شده و عرضه به بازار عمدا یا سهوا کمتر شده به همین خاطر افزایش ۱۵۰ درصدی خودروی بی‌کیفیت را مردم تجربه می‌کنند.

 

وی تشریح کرد: می‌طلبد قوه قضائیه وارد عمل شود و جلو این انحصار را بگیرد و با متخلفین با جدیت برخورد کند تا رضایت مردم با برخورد با این افزایش و انحصار خودرو امیدواری باشد.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک در پایان به آغاز جنگ تحمیلی در روز دوشنبه ۳۱ شهریور اشاره کرد و گفت: ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس را داریم که خدمت تک تک شما بزرگواران این عزتمندی ملت جمهوری اسلامی ایران را در ۸سال دفاع مقدس تبریک می‌گویم.

 

***

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به جریان اختلاف و نزاعی که در هفته های گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد: حضور مصلحین و ریش سفیدان در شهرستان چرام جهت حل اختلافات یک نعمت بزرگ است،کسانی که وقت شخصی خویش را صرف اصلاح در جامعه می کنند، مصداق آمرین به معروف هستند.

امام جمعه چرام گفت: تلاش نیروی انتظامی و دادستان محترم قابل تقدیر است اما تا مجرمین و متهمین اصلی نزاع دسته جمعی بازداشت و طعم عدالت و قانون را نچشند، رضایت شهروندان جلب نمی‌شود چرا که امنیت خط قرمز شهروندان است و قطعا مسولین مربوطه توجه ویژه به این موضوع دارند.

وی افزود: جوانان و نوجوان که سرمایه‌های انسانی و آینده سازان ما هستند، با کنترل احساسات و عواطف ، زمینه‌های کدورت را از میان بردارند چه بسا خشمی که پشیمانی همیشگی بدنبال دارد،زیرا تمام قاتلینی که اعدام شدند و خانواده هایی را عزادار کردند علت آن عدم مدیریت خشم در لحظه بوده است.

خطیب جمعه چرام ابراز کرد: خشم و عصبانیت غریزه‌ای است که خداوند متعال در وجود انسان به امانت گذاشته،تا دشمنان دین و اعتقادات ما احساس آرامش نداشته باشند و خشم خود را بر سر دشمنان قرآن و اهل بیت فرود آوریم،غیرت خود نسبت به طایفه را در کسب درجات علمی و خدمت به جامعه نشان دهیم.

حجت الاسلام افشار،تصریح کرد: در صورتی که به درجات علمی عالی برسیم آن وقت خانواده،طایفه و شهروندان به ما جوانان افتخار خواهند کرد، خانواده ها در مباحث تربیت دینی فرزندان، دقت بیشتری را مبذول فرمایند تا از آسیب‌های خناسان در امان بمانند.

***

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت سند ۲۰۳۰ و منویات رهبر انقلاب پیرامون این سند را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۶ در رابطه با سند ۲۰۳۰ تذکر می‌دهند اما برخی توجهی ندارند.

 

وحدانی‌فر افزود: دشمن می‌خواهد بر اساس این سند برای خود سرباز و رعیت تربیت کند این سند دقیقا اصلی‌ترین لایه استقلال فرهنگی و علمی و نیز تاریخ و تمدن و هویت ما را هدف گرفته است.

 

وی با بیان اینکه سه سال است رهبری پدرانه مسائل را مطرح می‌کنند اما برخی نمی‌خواهند بفهمند، تصریح کرد: صبوری ملت انقلابی حد و اندازه دارد.اگر منویات رهبری مد نظر قرار نگیرد ملت انقلابی تکلیف خود را با لیبرالها و غربگراها و غرب‌گداها مشخص خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه اراده‌ای نیست که دروازه استعمار را ببندند،اضافه کرد: قرار نیست چهار نفر در فلان سازمان متنی بنویسند و برخی در کشور اجرا کنند.

 

وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن چهلمن سالروز شکل‌گیری دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در جنگ نابرابر برای ما برکات بسیاری داشت.

 

امام جمعه دهدشت در تشریح برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم، پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم،دوستان و دشمنانمان را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

 

وحدانی‌فر با بیان اینکه ایستادگی و امنیت امروز از برکات دفاع است، اضافه کرد:ما در جنگ ابهت دو قدرت شرق و غرب را شناختیم و قدرت جدید ایران اسلامی را خلق کردیم.

 

وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله جنگ ایمان و رذالت، شهادت و شقاوت و جنگ بهشت و جهنم بود ثابت کردیم سالیان سال توان مقابله با استکبار داریم.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: اگر امروز ندای اسلام خواهی را در همه دنیا می‌بینیم از برکات دفاع مقدس است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به همه کسانی که خالق این ایستادگی عظیم و تولید قدرت در ابعاد مختلف بودند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

امام جمعه دهدشت از امضای توافق صلح و عادی سازی روابط با اسرائیل را تنفس مصنوعی خواند و گفت: این روزها سریال آشکارسازی روابط صهیونیست کشورهای میکروسکوپی خلیج فارس حق و حقوق ملتی که حداقل عمر زیتون آن ۲۰۰ سال است نادیتده گرفته می‌شود.

 

وحدانی‌فر تصریح کرد: اگر فکر می‌کنند با این کارها جمهوری اسلامی عقب نشینی می‌کند یا تهدید می‌شود اشتباه می‌کنند؛ جوانان انقلابی بحرین نشان دادند در مقابل ظلم سکوت نمی‌کنند ایران هم اگر برای مقابله با شیخ‌های خلیج فارس اراده کند همه خلافت‌ها را برکنار خواهد کرد.

 

وی شکل گیری جبهه مستقل، بیداری و اراده ازادیخواهان و اتحاد بیش از پیش را از نتایج این توافق برشمرد و گفت: انکه پشیمان خواهد شد نتانیاهو است.

 

***

حجت‌الاسلام فرج الله پژمان در خطبه های نماز عبادی سیاسی ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به لحظات جان دادن انسان اظهار کرد: در موقع قبض روح اهل کفر با کنار رفتن پرده‌ها و دیدن ندیده‌ها سخت جان می‌دهند زیرا شخص مُحتَضر(کسی که لحظاتِ آخرعمرش هست) اولین چیزی که می‌بیند هراس از فرشته مرگیست که تا الان ندیده وبرایش خیلی سخت است.

 

امام جمعه چیتاب با اشاره به موضوع امروز فعال کردن، مکانیزیم ماشـه گفت: بازگـرداندن تحریم‌های بینُ المِـللی، بعد از مصوب شدن برجام خیانتی بود که آمریکای عهدشکن برانجامش مُصِر بود.

 

وی تصریح کرد: مخالفت شورای امنیت با آمریکا بعلت خروج از برجام

باعث شد تا ترامپ در وادی به مخاطره افتادن موقعیش برای گدائـی رأی صهیونیست‌ها در کرسی ریاست جمهوری آینده،خواهان تقویت تحریم‌ها تحت فشار خواسته یهودیت باشد.

 

حجت‌الاسلام پژمان با گریز از موضوع فعال کردن ماشه و تاثیراتش بر مردم ایران هم گفت:کشوری که مردمانش با بیش از ۴۸سال تحریم دوام آورده‌اند بیشترین ضربه را از تعدادی مسئولان بی‌کفایت داخلی خورده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروزه کمر مردم را می‌شکند گرانی بازار،و اوضاع نابسامان بازار درونیست.حجت الاسلام پژمان بابیان اینکه ترس مردم از گرانی بازار هست نه فعال کردن ماشه افزود: اگر خروجی کار ناظرین در تنظیم بازار موفقیت‌آمیز بود الان مردم در بحبوحه تحریم‌ها دغدغه کمتری داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای بنام تحریم‌ها برگرده بازار خرید مردم سوار شده‌اند و بدتر از آن وعده‌های دروغین برخی مسؤولان بیشتر مردم را زجر می‌دهد.

 

وی با تشکر از بیداری استاندار فهیم استان در برخود با متکدیان بازار هم افزود:از استاندار محترم درخواست می‌شود با کسانی که باهم افزائی خودسرانه قیمت دربازار افسارگسیخته استان و مسؤولانی که وعده دروغین به مردم می‌دهند برخورد شدیدتر کند. زیرا این‌ها هدفشان بدبین کردن مردم به نظام دولت و خون شهداست.

 

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موقعیت کنونی تدریس آنلاین در کشور، استان متعاقبا بخش کبگیان هم گفت: مگر مخابرات یک نهاد خدمت‌رسان نیست؟ پس چرا امروزی که دانش آموزان نیاز به تدریس آنلاین دارد زیرساخت‌های آموزش آنلاین دربخش ما آماده نباشد؟

 

وی خاطرنشان کرد: حالا موضوع گرانی و نداری مردم در خرید گوشی و تبلت،لبت تاب وسایل تحصیلی به کنار چرا عدم عـــدالت آموزشـی با آماده نبودن زیرساخت آمـوزش اینترنتی باید در بخش کبگیان کاری کند که عده‌ای در روستاهای بخش با مهاجرت معکوس آن هم در شرایط سخت اقتصادی درس نخواندن را بر تقبل هزینه‌های سرسام‌آور تحصیلی ترجیح دهند؟.

 

***

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه اول با دعوت عموم به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

 

امام جمعه قلعه رئیسی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس هستیم و جنگ ما دفاعی و بخاطر اسلام و قرآن و عترت و انقلاب و نظام بود تصریح کرد: همه اشرار عالم همدست شدند که انقلاب مارا از بین ببرند و ثمره زحمات تمام انبیاء و اولیاء الهی را از بین ببرند ما در جنگ به دنبال اهداف خاتم الانبیا و اولین تا آخرین اوصیا بودیم داستان ما در جنگ داستان کربلا بود هرکس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند اختلاف ما با رژیم بعث عراق که به پشتوانه تمام ابرقدرتها علیه ما بود همان اختلاف امام حسین(ع) و اصحابش با یزید و یزیدیان بود.

 

وی یادآور شد: اهداف ما همان اهداف امام حسین(ع) بود روزی دشمن می خواست همه آمال و آرزوها و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی را در کربلا دفن کند اما با قیام امام حسین(ع) شکست خورد در ۸ سال دفاع مقدس هم وارثان همان یزید برای نابودی همان اهداف و آرمانها و شریعت حضرت رسول اکرم(ص) باوارثان حسین ( ع) در این عصر جنگی را شروع کردند اما ما پیروز شدیم و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی زنده تر شد و در کربلای ایران اسلام حیات مجددی یافت و پدران و مادران شهدا به حبیب بن مظاهرها و رباب و ام البنین اقتدا کردند.

 

صلواتی تاکید کرد: آنچه ما را در ۸ سال دفاع مقدس پیروز کرد نصرت الهی و صبر و همراهی مردم و ایمان و تقوای رزمندگان و ولایت محوری و بصیرت مردم بود امروز هم همین عوامل ما را دربرابر دشمن پیروز خواهد کرد.

 

امام جمعه قلعه رئیسی با انتقاد شدید از سفرهای مسئولان کشوری به شهرستان ها و بی توجهی به بخش ها افزود: یکی از آسیب های مناطق محروم استان مهاجرت بی رویه از روستاهاست و این هم متوجه مسئولان است انتظار این است استاندار محترم، و مدیران استان اولویتشان توسعه و پیشرفت و عمران آبادانی مناطق محروم استان باشد یک راه محرومیت زدایی حضور مسئولان کشوری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است اینکه مسئولان کشوری در سفرهایشان متمرکز در استان و مرکز شهرستان ها شوند بخش ها و مناطق محروم مورد کم توجهی باشند این تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی نیست.

 

صلواتی بیان کرد: مسئولان کشوری از مناطق محروم چاروسا و دیشموک و ظرفیت های فراوانی که در این مناطق است بازدید نمایند یقینا اگر آبشار کمردوغ در هر استان دیگری بود یکی از قطب های گردشگری بود اما مورد بی توجهی است انتظار مردم چاروسا و دیشموک از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این است که زمینه حضور مسئولان کشوری را در این مناطق فراهم کند حقیقتا به جزء در مساله گاز رسانی که موهبت نظام و انقلاب و ولایت است علی رغم خدماتی که انجام گرفت چاروسا و دیشموک نمادی از ناکارآمدی و کم توجهی و کم کاری مسئولان است.

 

خطیب جمعه قلعه رئیسی گفت: مسئولان کشوری باید بیایند تا عمق و فاجعه محرومیت را در چاروسا و دیشموک و نبود امکانات اولیه و راه‌های نامناسب و طرح‌های نیمه تمام و بی‌فایده و ظرفیت‌های فراوان کشاورزی و دلدادگی این مردم صبور را به انقلاب و نظام و امام و شهیدان و ولایت ببینند این مطالبه به حق مردم این مناطق از مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است، قریب به ۵۰ هزار نفر در این مناطق زندگی می کنند بیکاری و محرومیت و استعدادهای فراوان اما بدون حامی، ظرفیتهای فوق العاده اما مورد بی توجهی درد و رنج مردم چاروسا و دیشموک را مضاعف می کند.

 

وی با بیان اینکه مسئوولی که با ناز و نعمت و رفاه و تشریفات به استان می آید و با بدرقه مدیران بر می گردد امیدی به او نیست و راه نجات کشور و استان حاکم شدن دولت حزب اللهی و ولایی و جهادی است.

 

امام جمعه قلعه رئیسی به حادثه سالن ورزشی قلعه رئیسی هم اشاره و اظهار داشت: حادثه و اتفاق ناگواری در سالن ورزشی آموزش و پرورش در شهر قلعه رئیسی اتفاق افتاد قسمت و قضا و سرنوشت مرگ یکی از این جوانان را بعد از چند روز بستری در بیمارستان رقم زد جا دارد به این خانواده و بستگان تسلیت عرض میکنم و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی را مسئلت دارم و همگان را به فصل الخطاب بودن قانون سفارش می کنم آنچه باید حاکم باشد قانون است مسئولان قضایی هم دارند مقدمات اجرای قانون را فراهم می کنند همه هم باید به حکم قانون تمکین کنند.

 

صلواتی یادآور شد: همگان بدانند ایجاد نامنی خلاف قانون است اقدام خودسرانه وغیر قانونی خلاف شرع است و حقا و انصافا خانواده مرحوم نهایت همکاری را با مسئولان معتمدین داشتند و صریحا و علنا اعلام کردند حق خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنند و اینکه شبانه یک عده ای یک روستا را آماج حمله مسلحانه قرار دهد شورای تامین و نیروهای امنیتی و ضابطین قضایی بررسی کنند ببینندچه کسانی هستند ؟ خانواده مرحوم هم راضی به چنین اقداماتی نیستند چون در جلسات مختلفی که همراه معتمدین به دیدار این خانواده داغ دیده رفتیم به صراحت اعلام نمودند حق خودمان را از طریق قانون پیگیری می کنیم و لذا نباید اجازه داد یک عده ای با اقدامات خودسرانه امنیت منطقه را مخدوش کنند.

 

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: مردم از نیروی انتظامی و امنیتی و مراجع قضایی انتطار بیشتری دارند و باید مقتدرانه و شجاعانه جلو اقدامات خودسرانه و غیر قانونی را بگیرند و امنیت مردم باتعارف و مصلحت اندیشی و محافظه کاری حاصل نمی شود و باید با اجرای دقیق قانون حاصل می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت