پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1399 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 85914

فرمانده سپاه فتح تکمیل۱۳۰ باب مسکن مددجویی در دیشموک و چاروسا

فرمانده سپاه فتح استان در خصوص مشکلات حوزه آب در این منطقه هم گفت: برنامه ریزی‌های مناسبی برای رفع کمبود آب شرب این حوزه با همکاری دیگر مسئولان باید انجام

به گزارش خبرنگار صدای جنوب، فرمانده سپاه فتح این استان گفت: طرح ساخت ۱۳۰ باب مسکن مددجویی و ۱۲ کانال آبیاری مزارع و باغ‌ها با هزینه بیش از ده میلیارد تومان در بخش‌های دیشموک و چاروسا به بهره برداری رسید.

سردار حمید خرمدل گفت: به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۳۰ باب منزل مسکونی مددجویی در روستای پس رَش تحویل داده شد.

وی ادامه داد: برای ساخت این واحد‌های مسکونی بیش از ۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به افزایش تعداد دهستان‌های زیرپوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح ادامه داد: خدمات رسانی به دهستان ها از ۵ به ۱۴ دهستان افزایش یافته است.

سردارخرمدل افزود: حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم به ساخت کانال‌ها و طرح‌های آبرسانی و سیل بند در مناطق دیشموک و چاروسا اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی بخش‌های دیشموک و چاروسا راه ارتباطی، کانال آبیاری و سیل بند است ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح انجام شده است.

سردار خرمدل با اشاره به لزوم همکاری دولت، سپاه و بسیج افزود: سخت گذربودن جاده‌های ارتباطی منطقه از جمله مشکلاتی است که تلاش برای بهسازی آن‌ها در دستورکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه فتح استان در خصوص مشکلات حوزه آب در این منطقه هم گفت: برنامه ریزی‌های مناسبی برای رفع کمبود آب شرب این حوزه با همکاری دیگر مسئولان باید انجام شود.
سردار خرمدل با اشاره به ظرفیت مناسب دامپروری در بخش‌های دیشموک و چاروسا افزود: یکی از مسائل اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح ارتقاء مشاغلی همچون دامپروری است.

وی در خصوص ارائه خدمات فرهنگی از سوی این قرارگاه هم بیان کرد: با استقرار روحانی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، خدمات فرهنگی مختلفی ارائه می‌دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت