پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1394 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 87

دیدار رییس بنیادشهیدکهگیلویه باامام جمعه دهدشت

وی با بیان اینکه چندین شهدای گمنام در دیگر شهرستان‌ها بعد از شهدای دهدشت تشییع شدند و ساماندهی آن‌ها صورت گرفته است، خواستار پیگیری، تدبیر و چاره‌اندیشیدن برای وضعیت شهدای گمنام دهدشت از امام جمعه این شهرستان شد.

به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا رییس بنیاد شهید کهگیلویه به همراه پرسنل این اداره با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش صدای جنوب بهنام صمدی فرد در حاشیه این دیدار به تشریح گوشه ای از عملکر این اداره در سال جاری پرداخت و پرداخت وام به ۴۱۷ نفر با اعتبار ۳۲و میلیاردو ۲۲۰ میلیون تومان، ثبت کمیسیون ۵۶۰ نفر برای اشتغال، دیدار و سرکشی از یک هزار و ۹۴۰ خانواده ایثارگران و شهدا و ۵۵۰ نفر در طرح پایش سلامت را از جمله عملکردهای بنیاد شهید کهگیلویه در سالجاری عنوان کرد.

وی استفاده ۹هزار خانواده ایثارگر از کارت بیمه طلایی، اجرای پانزده برنامه ملی و مذهبی، پرداخت شهریه ۳۳۵ دانشجو فرزندان ایثارگر به صورت ۱۰۰درصد و ثبت نام ۶۰۰نفر در مسابقات قرآنی را از دیگر عملکردهای بنیاد شهید در سال جاری عنوان کرد.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه غرس نهال به یاد ۴۱۷ شهید شهرستان، تجلیل از اصحاب رسانه، همایش پیاده روی خانواده، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای اسفند ماه، غبارروبی گلزار شهدا، نصب تابلوهای شهدا در بلوارها، برگزاری مسابقات قرآن جامعه ایثارگری، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، را از جمله برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه در هفته مقام شهدا عنوان کرد.

صمدی فرد وضعیت نابسامان شهدای گمنام دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه این شهدا در دهدشت مظلوم واقع شده اند گفت: متولی پروژه شهدای گمنام دهدشت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و همه اعتبارات آن به این نهاد تخصیص داده می شوند و اداره بنیاد شهید کهگیلویه عملا نمی تواند هیچ کاری در این خصوص انجام دهد.

وی با بیان اینکه چندین شهدای گمنام در دیگر شهرستان‌ها بعد از شهدای دهدشت تشییع شدند و ساماندهی آن‌ها صورت گرفته است، خواستار پیگیری، تدبیر و چاره‌اندیشیدن برای وضعیت شهدای گمنام دهدشت از امام جمعه این شهرستان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت